PS4 Thief

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Comunque Hell appena vede che è stato annunciato Thief 4 sarà felicissimo. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Perchè dovrei esserlo? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Cioè, il genere è stealth e non mi dispiace però da qui a essere felicissimo... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Comunque ufficialmente non è stato annunciato, tutte le news che sono uscite sono soltanto rumor //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Gears è un caso apparte, per dire, Levine per Bioshock Infinite l'ha dovuto cambiare in molte cose. Sto motore va bene per i titoli Epic a mio modo di vedere.
be Batman AC una l'Unreal e non credo che sia brutto o che abbia difetti //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Up anti cut-off

 
Ma quindi è uffcioso in pratica...speriamo!

 
"We have more international members working on Thief 4, which brings into play a great mix. This great franchise to bring back is full of challenges but we treat it like a new game, but also respect the "spirit" of the franchise, as we did with Deus Ex. "

 


"Deus Ex was the kick-start for a number of great games and Thief will be a part of. We do not offer it every time the same thing. "


http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fgamesforpublic.de%2Fthief-4-wird-mehr-als-nur-stealth%2F

 
Thief 4: 30-second trailer leaked

Much a mystery still surrounds Thief 4. The game was announced in May 2009, and went silent immediately after. In February last year, images from Eidos Montreal’s website supposedly showed a first look at the sequel. Development began to ramp up in April last year after work on Deus Ex: Human Revolution was complete. In November, a set of storyboards appeared online, and in February this year, resumes revealed Square Enix to be sitting on a completed trailer for the game.

Internet sleuth Superannuation recently dug up new details on the title. Many of its developers, such as its lead level designer, two concept artists, senior animator, and other staffers, have left Eidos Montreal for studios such as Ubiosft or Warner Bros. Fabien Morisson, a current level designer, mentions having created the “last level of the game” in his LinkedIn profile, which, despite the multiple departures, could suggest that the game is coming together quite nicely.

Jumping back to that Thief 4 trailer – the demo reel for lighting and compositing artist Eric Wong earlier today included the first 30 seconds of the unreleased clip. He has since replaced it, removing the Thief 4 footage, but not before we were able to grab it. Watch it below.

http://gematsu.com/2012/06/thief-4-30-second-trailer-leaked

 
uno dei tanti segreti di pulcinella degli ultimi anni. ma mostralo ufficialmente invece di dover contare sui leak, no eh?

 
Orami anche loro ne parlano liberamente o quasi,annunciarlo ufficialmente no?//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Pare che siano a buon punto con lo sviluppo comunque,magari non ci sarà da aspettare troppo per l'uscita una volta annunciato.

 
questa ambientazione ottocentesca non è che mi faccia impazzire... preferivo un'ambientazione medievale.

 
questa ambientazione ottocentesca non è che mi faccia impazzire... preferivo un'ambientazione medievale.
Beh le ambientazioni ottocentesche sono perfette per un ladro, tutto il contrario del medioevo.

 
Rumour: Thief 4 'switched to next-gen consoles':

That's according to the latest issue of OXM, which reports in its gossip section that the long-in-development revamp will likely release late next year, when Xbox 720 (codename 'Durango') is expected to launch.

CVG sources indicate the report is accurate.

Theif 4 is said to have been in development for four years, with one designer even claiming to have completed the game's final level.

The long-in-development sequel has recently seen its audio director and lead level designer both depart for other studios, along with several concept artists and other designers.

Computerandvideogames

 
Finally :ivan:

 
non capirò mai il senso dello switchare console di destinazione di un prodotto con oltre 4 anni di sviluppo su un hardware inferiore sul groppone. oltre che essere una discutibile scelta commerciale... se non un suicidio, di questi tempi...

 
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