Ufficiale Xbox Games Showcase + The Outer Worlds 2 Direct | CONCLUSO!

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Beh bisogna aspettare che si concluda la questione ABK.
Poi proprio stanotte Spencer ha ribadito che continueranno ad investire e acquisire. È sicuramente una possibilità
Il colpaccio secondo me, lo farebbero se comprano la Squarenix.
 

Xbox and Bethesda to Present Developer_Direct Livestream on January 25​


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Xbox and Bethesda will present a Developer_Direct on Wednesday, January 25, providing fans with an inside look at some of the games coming to Xbox, PC and Game Pass over the next few months.

Presented by the game creators themselves from studios including Arkane Austin, Mojang Studios, Turn 10 Studios, and ZeniMax Online Studios, the Developer_Direct will focus on big features, extended gameplay showcases, and the latest info for Xbox games launching in the next few months, including The Elder Scrolls Online, Forza Motorsport, Minecraft Legends, and Redfall.

To dedicate the proper amount of time for a deep dive into Bethesda Game Studios’ Starfield, a standalone show is in the works.
Fans should tune in on Xbox channels (Twitch, YouTube) and Bethesda channels (Twitch, YouTube) at 12pm PT/3pm ET, January 25 to see all the latest on:
  • The Elder Scrolls Online: Studio Director Matt Firor will unveil 2023’s major Chapter update, including the latest regions of Tamriel to become playable in ESO, as well as a major new feature coming in the game’s biggest update this year. The Developer_Direct will be immediately followed by the full, standalone ESO Chapter Reveal Event, hosted by Zenimax Online Studios, which will provide all the in-depth details ESO players will be keen to know.
  • Forza Motorsport: The team at Turn 10 Studios have been hard at work, bringing fans the next generation of Forza Motorsport, built from the ground up to take advantage of Xbox Series X|S. Forza Motorsport is back, and we can’t wait to share more gameplay and exciting new details.
  • Minecraft Legends: Mojang Studios will showcase an insider’s look into the PvP multiplayer experience in Minecraft Legends – the upcoming action-strategy game from the makers of Minecraft. Developed in partnership with Blackbird Interactive and launching this spring, don’t miss exclusive gameplay footage at the Developer_Direct.
  • Redfall: The minds behind Dishonored and Prey, Arkane Austin, will showcase several minutes of gameplay from their upcoming FPS. The Developer_Direct will reveal single and multiplayer gameplay, showing more of how you and your friends will take down bloodthirsty Vampires on the picturesque island of Redfall, Massachusetts. Fans can expect to learn more about combat, customization, bosses, the open world, and more.
Stay tuned to Xbox and Bethesda’s official social channels for more on the Developer_Direct, coming on Wednesday, January 25 at 12pm PT/3pm ET.


Data Italiana: 25 Gennaio 2023
Ora Italiana: 21:00
 


Confermato niente host.
Nessuna chiacchiera.
Puro show di gameplay.
 
Hype per FM. Mi aspetto un ulteriore balzo in avanti rispetto alla scorsa presentazione
 
Peccato non abbiano detto il minutaggio.

Mi piacerebbe vedere qualche sorpresa anche a livello di INDIE.
 
Ottimo, peccato doversi sorbire TES Online e Minecraft ma sono curioso di vedere soprattutto Forza.
 
Menomale che lo hanno specificato subito che non c'è Starfield e che avrà uno show apposito :asd:

Hype per FM e Redfall :banagol:
 
Ottima notizia questo Direct (in cui più che altro vorrei qualche aggiornamento sui tanti progetti in cantiere e soprattutto le date di uscita!). E ci sta assolutamente che dedichino uno spazio a parte a Starfield che sembra essere monumentale a livello di contenuti.
 
Riflettevo su quello che ho scritto.

Per gli indie ci sono già gli ID@XBOX quindi credo che i contenuti saranno per lo più quelli che hanno anticipato senza sorprese clamorose. Greenberg ha infatti parlato di titoli 2023...

In ogni caso si assiste volentieri a questo nuovo canale di comunicazione specifica dell'azienda.
 
 
Secondo me almeno 15/20 minuti dei 45 saranno per redfall, e per quanto io sia già convinto che mi piacerà sono curioso di vederlo in azione.
Per il resto molto curioso di forza
 
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