PS4/PS5 Control

  • Autore discussione Autore discussione Jack 95
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Faccio prima a postarti i passaggi presi da una guida online

- First, light all the lights in the roulette room.

- Come now to the plant and make it grow out of the pot. Go to another room, find another pot and make sure that it does not grow a plant.

- Go to the elephant and run the balls next to him.

- Then go to the cat and run it.

- Gira il ferro di cavallo in giù, a forma di U rovesciata.

- Now take the fish with telekinesis and throw it so that it is next to the roulette table. Go now to roulette and run it and you solve the puzzle.
Quindi una volta fatta girare allontanati subito dal tappeto rosso.


Segui le opzioni sulla lavagna, se non sbaglio

- Pesce dorato nell'altro ufficio da prendere e mettere nel rettangolo rosso

- Luci della stanza tutte accese

- Spostare la piantina vicino la roulette

- Attivare il braccio del gatto

- Posizionarsi FUORI dal rettangolo rosso dopo aver lanciato il dado
:rolleyes: thanks

al bureau studiavano come vincere al super enalotto

 
Hi everyone! We’re thrilled to announce that the latest update for Control is OUT NOW on PlayStation 4. Since launch, Remedy have been listening to community feedback and working flat out behind the scenes on Control.To our Xbox One and PC players, DO NOT PANIC! This update is heading your way very soon.As many of you will know, bug fixing and submission times vary across each platform, which is why we’re not out on all formats yet! All being well, we won’t keep you waiting very long. Stay tuned to our social media channels for more info.
General– Bug and crash fixes to missions, combat and overall game play– Fixed multiple issues with the PC launcher related to DX11/DX12 crashes
Performance– Improved title stability on all platforms– Improved general frame-rate performance through optimisations made to multiple systems and content
UI– Improved map loading times (map will no longer tease information)– Motion Blur On/Off toggle added to Options menu– Film Grain On/Off toggle added to Options menu– Fixed incorrect UI behaviour on ultra-wide monitors (PC)– Fixed multiple issues when incorrect subtitles are shown for multiple languages– Fixed issue when the game centers the aim on Jesse’s head– Fixed multiple UI related issues
Progression– Fixed an issue when player could not acquire ‘Pierce Charging Efficiency’ and ‘Spin Grouping Efficiency’ upgrade– Fixed issue when Crafting Charge and personal Mods would not give the Weapon/Mod but take the materials (Sorry. The Board was greedy)– Fixed issue that prevented players activating the Pierce weapon form upgrade– Fixed issue when Jesse is unable to cleanse the ‘Transit Corridor South’ Control point upon returning from Prime Candidate Program area in the mission The Face of the Enemy– Fixed an issue when Heptonstall would not spawn during certain story missions in the “Old Friends” side-mission (still looking for his buddy Remus)– Fixed issue when Hiss Barrier remains in the Directorial Override mission’s Control Room if the player dies during the binding cut scene
Sound– Fixed issue when certain licensed music tracks play after enabling the ‘Mute Copyrighted Tracks’ option– Fixed and issue when audio is out of sync in the Dr Darling videos (PS4)
Misc– Fixed issue with the Charge weapon forms erroneous blast radius causing (way) too much visual damage to the environments– Fixed an issue where game would stall when completing a story mission and unlocking a trophy (PS4)
Once again, we want to thank our brilliant players for their amazing support. We can’t wait to tell you more about what we’re up to behind the scenes. In the meantime, have a great week and we’ll speak to you soon.
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Ma le mod nelle creazioni astrali conviene crearle o sono punti sprecati? 

 
Ultima modifica da un moderatore:
Ottimo per l'aggiornamento, vediamo di quanto hanno effettivamente migliorato il frame rate

Ma le mod nelle creazioni astrali conviene crearle o sono punti sprecati? 
Meglio dedicare le risorse al potenziamento armi

 
Ma filo grana e motion blur è meglio attivi o disattivi? 
Sono gusti, a tanti il motion blur da fastidio ma è una questione soggettiva. A me piace tenerlo attivo perché da un senso di fluidità maggiore, dipende se vuoi un'immagine più pulita in movimento o una più realistica. Il filo grana non dovrebbe incidere per niente sulle performance o sull'immagine, è solo un filtro immagine e non ha impatti grafici.

 
Com’è post patch lato frame? Vorrei recuperarlo a breve, uscite le impressioni  :stema2:

 
ma è già uscita la patch? se si ottimo, così lo inizierò nei prox giorni già un pò sistemato..

 
Altri tre rimandi a ad Alan Wake, no ma che succede? :monkashake:

Il desing della FBC comunque è superlativo, ben strutturato in ogni reparto, a volte mi sembra di essere tornato a Shadow Moses di MGS.

 
Perfetto non spreco risorse allora, ma posso eliminare le mod in eccesso oppure conviene tenerle? 
Io le eliminavo tutte, se non le usi non servono a niente

 
É pazzesco sto gioco  :monkaS:  

Spero Sony compri Remedy a sto punto  :asd:

Alan wake e Control sono perle.
Riguardo all'acquisizione da parte di Sony la vedo difficile, sembra vogliano mantenere l'indipendenza, anche a fronte dei futuri piani per Control.

Per Alan Wake 2 invece ci sono ottime possibilità, dato che ne hanno riacquistato i diritti da Microsoft.

 
Sì, ma ogni cosa che fai si salva immediatamente. Nel senso: vai al punto di controllo ed hai 10.000 fonti, avanzi, apri una porta con la scheda, uccidi 4 nemici, ottieni mille fonti, il quinto ti uccide. Torni al punto di controllo ma la porta è aperta ed hai 11.000 fonti. Idem i collezionabili, si salva tutto immediatamente. Praticamente come muori il gioco salva.
Quindi praticamente come i Souls.

Mi pare di aver letto da te che parte delle fonti (valuta di gioco immagino) si perdono quando muori, ma non sono sicuro. E' vero?

 
Ultima modifica da un moderatore:
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