Saga Dark Souls

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Io facevo al Castello Drangleic, Throne W e D e/o Nashandra.

Madò la gente.

 
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e che dovrebbe cambiare? a quanto ho sentito si puà accedere al santuario d'inverno in due modi alternativi:
-avere una memoria anima o SL alto e si apre da sola

-con un glith che si può usare solo sulla versione 1.00 del gioco (senza patch)
Confermata sta cosa?

 
Uno dei 4 antichi o boss in quella zona. Prova dallo smelter che è divertente

 
Confermata sta cosa?
The gate to Shrine of Winter should open once you've harvested four Old Souls and lit four Primal Bonfires. You can do this by killing The Charioteer (optional, no primal bonfire), The Rotten, Lost Sinner, Old Iron King, or Duke's Dear Freja. Alternatively, you can have the following without killing any of the 4 Primal Bosses. Note that these souls do NOT have to be obtained in THAT playthrough.

  • 1 million souls TOTAL SOUL MEMORY in NG
  • 6 million souls TOTAL SOUL MEMORY in NG+
  • 11 million souls TOTAL SOUL MEMORY in NG++

 
Qualcuno che sta usando il Dual Sword, mi dice qual'è il suo set per il PvP? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/uhm.gif
Io uso il dual sword con 70 dex , arma dex frusta del demone del canto avv (due colpi e l avversario é avvelenato ) e sinistra dente del ragno o espanda ropera elettrica

 
ma perche la magia della tizia scorpione fa così schifo? quello che usa lei (non i pallini) è decisamente OP e **** da vedere. poi ottieni la sua magia e ti ritrovi una pioggerilina magica del cavolo

la miglior armatura pesante che non necessita titaniti scintillanti è quella di gavlan?

comunque ho respecato dando 40 a fede e quasi niente a magia e mi ritrovo con le lancie del fulmine migliorato che fanno molti più danni delle crystal homing (che stavano a 32). ora però non trovo nessuna arma con A o S sul fulmine:tragic:
La defender great sword ( mi sembra si chiamasse cosi ) è buona, in alternativa c'è la thorned great sword :kep88:

Portale al massimo, poi vedi te se vuoi modificarle fulmine //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Ultima modifica da un moderatore:
La cosa OP è la Gabbia Infuocata :gix:.
Nah, è la gente che non capisce che basta rollare un attimo per schivarla. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Preferisco di gran lunga usare la Sun Spear, se piazzata per bene oneshotta senza problemi un tank equippato.

 
ma se ho una arma che ha già il fulmine di suo conviene modificarla in fulmine o altro o lasciarla normale a +10?? è veramente un cazzata che non si possano vedere le stat con i bonus durante l'infusione:bah!::bah!:

avevo provato un arma con sanguinamento di suo a dargli infusione fuoco è mi è uscita una cesso

 
ma se ho una arma che ha già il fulmine di suo conviene modificarla in fulmine o altro o lasciarla normale a +10?? è veramente un cazzata che non si possano vedere le stat con i bonus durante l'infusione:bah!::bah!:avevo provato un arma con sanguinamento di suo a dargli infusione fuoco è mi è uscita una cesso
Per questo ti ho detto di valutare

Prova a guardare quelle che ti ho consigliato, scalavano fulmine piutosto bene ( A o S al massimo se non ricordo male ), poi una volta portate al massimo "normalmente", dai uno sguardo a come sarebbero modificate fulmine

Comunque hanno un buon move set, ed entrambe avevano un'attacco speciale :kep88:

 
Boh, tanto illumina la parte fuori, sembrerebbe più qualcosa di scenico piuttosto che utile ai fini del gioco.

 
6fsHriF.png

Torneo Dark Souls II ----> LINK



 
>tfw niente impostazioni per aumentare il carisma dei boss e del gioco in generale

iL1yKxKYlGVum.gif


 
//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

I miracoli non si possono fare.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png

 
http://info.darksouls.jp/other/pc/information_detail/2014-04-08-01.html

>Changed throwing animation for Corrosive Urns, reduced corrosive damage

>Increase durability of Twin Blade Weapon

>Moonlight Greatsword can no longer be enchanted and buffed. Attack animation has been slowed / adjusted. (!!!)

>Buffed Gyrm Greathelm

>Reduced damage from the Ring of Thorns.

>Reduced damage from the Ring of the Old Sun

>Damage will not decrease for every enemy that Soul Spear pieces trough.

>Increase in casting time and decrease of damage for Soul Greatsword

>Buffed bullet speed of Soulmass spells, decreased stamina drain of Affinity

>Nerfed damage of Soul Geysar

>Increased casting time of recovery spells

>Increased casting time and decreased damage for Wrath of Gods

>Less damage, longer cast time for Fire Storm-type pyromancies.

>Increased defense for summon NPCs (Lucatiel, Benhart, etc)

>nerfed the female mages in Shrine Of Amana, less damage and spell's tracking ability.

>Fire Lizards in Forest of Fallen Giants will spit fire in slower intervals.

>The Last Giant now does even less damage to players and Well-Mannered Pate.

>The Lost Sinner now has less HP and does less damage.

>Royal Rat Authority now has less HP and does less damage

>Duke's Dear Freja's laser breath now does less damage.

>Enemies around Sinner's Rise now do less damage

>Mysterious Shadows in the Flexile Senty's Boss area in NG+ now do less damage

http://info.darksouls.jp/other/pc/information_detail/2014-04-08-01.html

Un po' d'aria e un po' di stronzate.

 
:morris82:

tutti provvedimenti utili...speravo in qualche miglioramento nelle performance.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
There are a lot of mistranslations here.

>魔術「ソウルの槍」「ソウルの結晶槍」で複数のエネミーを貫通してダメージが与えられるように修正

Soul Spear fixed so that it actually damages multiple enemies when it goes through multiple enemies

>魔術「ソウルの大剣」のダメージが発生するまでの時間を調整

Tuned the moment when the spell actually causes damage. (Soul Greatsword)

>奇跡「神の怒り」のダメージ判定時間を短く調整

Decreased the amount of time WotG causes damage. (Will most likely mean it's a lot easier to just roll the attack with i-frames, which was not really possible previously)

>呪術「炎の嵐」「炎の大嵐」「混沌の嵐」「炎の鎚」「封じられた太陽」のダメージ量を低減調整

This also mentions that forbidden sun will do less damage. Cast speed for that seems to be unchanged though.

>エネミー「亡者魔術師」「アマナの巫女」のスペルの追尾性能を下方調整

Nerfed tracking ability of the spells of priestesses in Shrine of Amana (nothing said about damage decrease)

>周回プレイ時のエリアボス「忘れられた罪人」で出現する「牢の罪人」のHPおよびダメージ量を下方調整

Nerfed damage and health of the pyromancers in Lost Sinner fight. NOT enemies in Sinner's Rise.

There might have been other mistranslations, but these were the ones that caught my eye.

>Nerfando boss

 


---------- Post added at 13:53:30 ---------- Previous post was at 13:31:00 ----------

 


Better translation courtesy of reddit:

>Throwing motion for Acid Urns changed to heavy throwing motion; effects of acid toned down.

>Durability of Twin Blade category improved.

>Moonlight Great Sword revised to be non-enchantable, attack speed reduced.

>Gyrm Warrior’s Greathelm weight, poise and defense increased.

>Ring of Thorns damage reduced.

>Old Sun Ring damage reduced.

>Soul Spear and Crystal Soul Spear revised to pierce and damage multiple enemies.

>Soul Great Sword casting time revised.

>Stamina reduction (on enemy) of Homing Soul Mass, Homing Crystal Soul Mass and Affinity reduced and bullet speed increased.

>Soul Geyser damage reduced.

>Healing spell casting speed adjusted to be slower.

>Wrath of God damage effect period shortened.

>Firestorm, Fire Tempest, Chaos Storm, Flame Swathe and Forbidden Sun damages reduced.

>Firestorm, Fire Tempest and Chaos Storm duration time increased.

>Defense of Lucatiel, Bellclaire, Benhart and Tark increased.

>Health of exploding undead reduced.

>Homing capability of spells casted by White Undead Sorcers and Amana Priestesses reduced.

>Fire ball spitting frequency of Fire Lizards reduced.

>Shockwave duration period caused by the attacks of Hammer Wielders (probably ones in Earthen Peak?) reduced.

>Last Giant damage reduced.

>Lost Sinner health and damage reduced.

>Royal Rat Authority damage reduced.

>Duke’s Dear Freja’s laser breath damage reduced.

>NG+ Lost Sinner pyromancers health and damage reduced.

>NG+ Flexile Sentry shadow assassins health and damage reduced.

 
Speravo migliorassero il droprate per alcuni oggetti e che sistemassero quella cavolo di fiammata del drago antico. Comunque, cavoli, la tempesta di fuoco è già lenta così com'è, figuriamoci dopo la patch!

 
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