UFFICIALE PC Divinity: Original Sin | Enhanced Edition disponibile! | Tradotto in italiano |

Pubblicità
DIVINITY: ORIGINAL SIN RIMANDATO AL 30 GIUGNO

Larian Studios ha annunciato tramite comunicato stampa che il lancio del suo nuovo gioco di ruolo, Divinity: Original Sin, slitterà di qualche giorno. Quindi non uscirà più il 20 giugno, ma il 30. Quali sono i motivi di questo, breve, ritardo? A quanto pare lo studio vuole apportare qualche ritocco finale prima del lancio, cercando di pubblicare il miglior gioco possibile, invece di uno di cui gli sviluppatori non siano soddisfatti al 100%.Intanto i giocatori che hanno acquistato il titolo nell'accesso anticipato potranno continuare a usare la versione beta, fino al rilascio di quella definitiva.
Fonte: Sito concorrente

 
Altri 10 giorni, vabbè...modalità Zen. Ho aspettato due anni, non mi cambiano molto. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sad.png

 
Non so voi, ma dieci giorni per un lavoro del genere glieli do con tutto il cuore *****!


E sti cazzi che gli do 10 giorni in più!

Comunque solo nell'early access ho giocato 48 ore. :morristend: Non vedo l'ora di avere il gioco completo per le mani.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

 
Nooo, il pupazzo di neve... altro che scatola di cartone, questo è il posto giusto per nascondersi con questo caldo :rickds:

 
scopro solo ora questo titolo, merita? sembra siete hyppati fino alle mutande //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

 
scopro solo ora questo titolo, merita? sembra siete hyppati fino alle mutande //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif
E' un must assoluto...se ti piace il genere devi andare di d1... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Larian Studios ‏




Tool programmer Sebastiaan testing the Original Sin modding tool... Yes, it has quests.

Bp7dNbUCMAAPUhF.jpg:large


 
Quello è il pc del programmatore? Con windows xp?

Cmq l'avranno posticipato anche per non uscire nel periodo di saldi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif.

 
Ultima modifica da un moderatore:
Quello è il pc del programmatore? Con windows xp?
Cmq l'avranno posticipato anche per non uscire nel periodo di saldi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif.
Non credo, tanto lo puoi già comprare in early access e sicuramente lo sconteranno durante questi saldi.

Giocone incredibile. Meno male che l'hanno posticipato a fine mese o tra questo e tutta la roba che in ballo con dark souls 2 impazzivo.

 
Patch, 12 giorni alla release!

Hello everybody!

Belgium won its first game in the World Cup today and to celebrate we decided to release a new beta update. Version 1.0.112 already.

Highlights are the new lobby browser which makes it a lot easier to find old and new friends, several quality of life improvements and the mysterious 'b' button. This in addition to plenty of bugfixes and balancing improvements.

The release of Divinity:Original Sin is still scheduled for June 30th which is in 13 days. And in case you're wondering, yes we do still have some surprises up our sleeves.

If you want to know more, come watch our high-level twitch stream tomorrow June 18th at 20:00 CET, 11:00PST, 22:00 Moscow time at http://www.twitch.tv/larianstudios.

Here is the full changelist:

Changed gold value in trader tooltips

Better feedback when an item combo is not possible

Made some notifications clearer

Added Web, Stone container

Added trap detonation to combat log

Enhanced flee behavior for NPCs

Character creation shows next level ability stats

Fixed constitution items giving wrong HP

Fixed crash when using scrolls

Fixed dragging items on a container

No autochain when someone disconnects

Fixed MoveInRange behavior

Added FindCover behavior

Added notification when its your turn in combat

Fixed journal entries flashing after save/load

Made clouds more visible

Surfaces that are too small will dissapear automatically

Characters in water will stop burning

Added input controls info to skillbar tooltips

Added AP cost info for sneak tooltip

Added Highlighting/Circle options

Added Tactical camera mode

Fixed crash during shutdown\

Refactor in community manager, multiple matchmaking managers are now supported.

Modified visibility system, separate visibilites can now be configured for LAN/steam/...

Added LAN manager + LAN lobby browser

Improved lobby browser: multiple list requests can now run in parallel, partial list updates can now be received, friend/public lobby lists get merged

Fixed bug which could cause crash when reading lobby info from Steam

Let clients/server now we're quiting in shipping so they don't have to wait for a timeout

Fixed when host is saving while clients leaves, the client has saving bar stuck on screen in main menu

Fixed characters sometimes not rotating to their targets

Fixed crash when creating new profile

Added Lightning Strike skill

Don't show skilllevel -1 tooltips

Added highlight toggle

Fixed surface avoidance issues for party members

Party members will always avoid traps now

Steam will no longer burn or do damage

Fixed projectile distance in cursor + too far error message

Do not process requests for unloaded dialogs

Vitality boost on items was still too low because of the CON to HP formula change, fixed it forrealz now

Re-Balanced crafted weapons

Broom does crushing dmg

Tweaked combat (Braccus)

Gave colour to certain mods in armor

Removed unused itemcombo for old potions (C/I/R)

Change: some skills had a trait requirement but then henchmen couldnt learn it anymore, or people that play with traits off so they are now removed

Spears are now STR based weapons with STR requirements

Replaced ghost materials

Armor for enemies

Ricochet has 5 cooldown instead of 6

Timid becomes cautious in game

Created treasure for elementals

Created stats for elementals

CYS_BC > Triggers, Characters, Items > Removed crab, created ambush for Sea Spider

Story, script > Tweaked Sea Spider

SkillData > Tweaked Blessed's FX

Fixed jewels subtable

Treasure changes for chest reward tables

Fixed: creating combos with high level ingredients

Too much treasure in bookrows

Fixed some items never dropping

BookIDs and Recipe books

Stats and combos for Kickstarter items

Stats for dyes

Drinking dye poisons you

Dyes are now spread through treasure

Created boosts and Deltamods to give colours

Created Combos to dye armour pieces, req crafting

Containers like barrels and crates have less chance to contain super loot

Fixed enemy ricochet

Added a couple spells to Shamans around Giant Orc, tweaked Thelyron

REvised details of Jake's murder

More variation in treasure tables for the escort quest outcome

Gave special debuff arrows same name as the "skills" associated with them

Some skillbooks will no longer drop in treasure or be sold by traders. They can only be found in the world.
Stanno facendo un lavoro immane.

 
Ultima modifica da un moderatore:
Patch, 12 giorni alla release!
Hello everybody!

Belgium won its first game in the World Cup today and to celebrate we decided to release a new beta update. Version 1.0.112 already.

Highlights are the new lobby browser which makes it a lot easier to find old and new friends, several quality of life improvements and the mysterious 'b' button. This in addition to plenty of bugfixes and balancing improvements.

The release of Divinity:Original Sin is still scheduled for June 30th which is in 13 days. And in case you're wondering, yes we do still have some surprises up our sleeves.

If you want to know more, come watch our high-level twitch stream tomorrow June 18th at 20:00 CET, 11:00PST, 22:00 Moscow time at http://www.twitch.tv/larianstudios.

Here is the full changelist:

Stanno facendo un lavoro immane.
Li adoro, meritano ogni centesimo. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Io devo ancora giocare a Dragon Commander :morristend:

Pensavo dovesse uscire molto più in là .... d'oh O_O

 
Io devo ancora giocare a Dragon Commander :morristend:

Pensavo dovesse uscire molto più in là .... d'oh O_O
dragon commander puoi anche lasciarlo perdere.

Questo merita invece. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Mi vergogno a dirlo ma mi sono ricordato del gioco solo grazie ai saldi di Steam :morristend:

Forse sono riuscito a recuperare una Collector's Edition con una seconda copia del gioco se a qualcuno dovesse interessare btw. Chiaramente bisognerà prima aspettare che mi arrivi. :pffs:

 
Nuovo video con le caratteristiche di Divinity Original Sin

Lo sviluppatore Larian Studios ha pubblicato un nuovo video di Divinity: Original Sin, gioco di ruolo con visuale isometrica che sarà disponibile a partire dal 30 giugno. Il lancio del titolo, previsto in origine per il 20 giugno, è stato posticipato di dieci giorni per permettere agli sviluppatori di apportare gli ultimi miglioramenti al gioco e risolvere alcuni bug.
Ricordiamo che il fondatore della software house, Swen Vincke, dopo aver deciso di mantendere i diritti della propria serie ha deciso di creare un nuovo capitolo della saga non sottostando a richieste di publisher. Questa volta infatti saranno presenti sia una campagna single player che multplayer in coop, insieme a un ricco editor di livelli a disposizione del giocatore.

Auguriamo ai nostri lettori una buona visione.

Data di uscita: 30 giugno 2014

[VIDEOSG]18302[/VIDEOSG]
Fonte: Spaziogames

 
C'è qualcuno che lo prende/lo ha già acquistato? :morristend:

 
Presente, a due giorni dalla release faro' il preload. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

 
Pubblicità
Pubblicità
Indietro
Top