Munba
Dreamer
- Iscritto dal
- 3 Apr 2016
- Messaggi
- 10,869
- Reazioni
- 10,077
Online
Massì, anche perchè uscirà tra almeno 2 anni e li la ps4 sarà ormai un fossile nell'ambra.Piccolo OT: Se lo fanno pure Dragon Quest XII lacrimo sangue.
Segui il video qui sotto per vedere come installare il nostro sito come web app sulla tua schermata principale.
Nota: Questa funzionalità potrebbe non essere disponibile in alcuni browser.
Pubblicità
Massì, anche perchè uscirà tra almeno 2 anni e li la ps4 sarà ormai un fossile nell'ambra.Piccolo OT: Se lo fanno pure Dragon Quest XII lacrimo sangue.
Specifico meglio, al giorno d'oggi non puoi fare un OW alla Assassin Creed perchè già stra-abusato da tutti e ormai, a mio parere, noioso lato gameplay.Con la qualità che loro vogliono metterci, anche 20.
While it’s easy to think about how games themselves will change, it’s becoming increasingly clear that we need to spend more time thinking about the people that make those games. In the West, game development has taken significant strides toward unionization, as workers at companies like Activision Blizzard and Riot Games organize in an effort to change their toxic workplaces. At the same time, Japanese companies like Bandai Namco are trying to move toward a more healthy work-life balance for employees.
Yoshida says these changes are vital to the industry’s future.
“As long as games remain a form of entertainment, I believe the only solution is to keep examining the issue and meticulously improve management methods,” he says. “No matter how much someone wants to carry on with their work, in order to avoid burnout, it’s important to assign mandatory breaks and have them re-energize before they reach their limit.”
“In terms of whether Final Fantasy is successfully adapting to industry trends, I believe the series is currently struggling. We’re now at a point where we receive a wide variety of requests regarding the direction of our game design. To be honest, it’d be impossible to satisfy all those requests with a single title. My current impression is that all we can really do is create multiple games, and continue creating the best that we can at any given time.” To Yoshida, Final Fantasy has never been about chasing trends, but setting them.
Anche traducendolo con babelfish non verrebbe fuori quella cosaTraduzione di spazio "la serie é in grosse difficoltà". Io bho...
Hanno un bel po' stancato, anche perché sta storia del clickbaiting sta andando avanti da troppo tempo ormaiAnche traducendolo con babelfish non verrebbe fuori quella cosaI think that’s a simple clickbait.
E andrà avanti ancora per molto, specie con argomenti così facili da usare come escaHanno un bel po' stancato, anche perché sta storia del clickbaiting sta andando avanti da troppo tempo ormai