Nintendo Kid Icarus: Uprising

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Nintendo
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Magnifico //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/hail.gif

 
Comunque Sakurai sul suo Project Sora non aveva detto che sarebbe stato qualcosa di mai visto prima? A me per adesso sempre un normale shooter su binari //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tristenev.png

 
Comunque Sakurai sul suo Project Sora non aveva detto che sarebbe stato qualcosa di mai visto prima? A me per adesso sempre un normale shooter su binari //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tristenev.png
notizia di oggi da spazio:

Sarà qualcosa di innovativo nei controlli che darà ispirazione anche per gli altri sviluppatori: userà tutto, dalla fotocamera ai giroscopi al touch screen.

Sto gioco sarà una bomba

http://www.spaziogames.it/notizie_videogiochi/console_nintendo_nds/124761/controlli-innovativi-per-kid-icarus.aspx

 
notizia di oggi da spazio:Sarà qualcosa di innovativo nei controlli che darà ispirazione anche per gli altri sviluppatori: userà tutto, dalla fotocamera ai giroscopi al touch screen.

Sto gioco sarà una bomba

http://www.spaziogames.it/notizie_videogiochi/console_nintendo_nds/124761/controlli-innovativi-per-kid-icarus.aspx
E questo spiega tutto... Hanno creato un gioco su misura per 3DS:predicatore:

In parole povere, sfrutteranno più il 3DS all'uscita di quanto non abbiano fatto su Wii in 4 anni:asd:

 
Da quanto ho capito ci stavano lavorando da tempo,è il minimo che sfruttino tutto il possibile.

 
Da quanto ho capito ci stavano lavorando da tempo,è il minimo che sfruttino tutto il possibile.
Project Sora è nato nel 2008, questo significa che sono poco più di 2 anni che ci lavorano (se davvero lo sviluppo è cominciato quella volta). Contando che per Zelda ci mettono sempre 4-5 anni se qui fanno così bene in 2 anni è davvero da prostrarsi a Sakurai!

 
Project Sora è nato nel 2008, questo significa che sono poco più di 2 anni che ci lavorano (se davvero lo sviluppo è cominciato quella volta). Contando che per Zelda ci mettono sempre 4-5 anni se qui fanno così bene in 2 anni è davvero da prostrarsi a Sakurai!
Pensavo che esistesse da prima;p

Tanto di cappello allora.

 
notizia di oggi da spazio:Sarà qualcosa di innovativo nei controlli che darà ispirazione anche per gli altri sviluppatori: userà tutto, dalla fotocamera ai giroscopi al touch screen.

Sto gioco sarà una bomba

http://www.spaziogames.it/notizie_videogiochi/console_nintendo_nds/124761/controlli-innovativi-per-kid-icarus.aspx
Non può che far ben sperare il fatto che vedremo all' opera le potenzialità del 3DS, sono assolutamente fiducioso //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

 
Azz, se useranno parecchie delle potenzialità del 3DS sarà mio al D1 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

 
Kid Icarus: Uprising

-Many different weapons

-Pit has a casual attitude

-Sakurai says a there will be a good number of "additional features and attractions"

-Hopes to have the game out close to, if not at 3DS launch

//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

 
Kid Icarus: Uprising
-Many different weapons

-Pit has a casual attitude

-Sakurai says a there will be a good number of "additional features and attractions"

-Hopes to have the game out close to, if not at 3DS launch

//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif
no sti cazzi, io lo voglio al lancio

 
- Depth for experienced gamers


- Team wants to make the game accessible to a widge range of players



- Simplified controls



- Controls rundown: “L” to fire, slide pad for moving, stylus for aiming and camera movement with the touch screen



- Pit can fire while diving to the side



- Some moves from Super Smash Bros. Brawl will be in the game



- Many of Pit’s attacks are being kept secret



- Game officially takes place 23 years after the original



- Final showdown with Medusa



- “Uprising” has three meanings: uprising/revival of Pit/Kid Icarus, the uprising of the underworld army, and the literal uprising of Pit flying into the sky



- No gyro scope and motion for the main game



- Instead they will be in a number of “additional features and attractions” outside of the main adventure


Ottimo per le modalità secondarie, sperando non siano tutte multyplayer //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Più un'intervista //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

This information comes from Masahiro Sakurai…
“At the time when the original Kid Icarus came out, there was an overall trend of very serious games like The Legend of Zelda and Metroid. But Kid Icarus was a slightly mroe comical, lighthearted type of game. So it was important to maintain that. For example, in this new game, Pit talks a lot as he’s fighting. And rather than being serious and steadfast about the mission at hand, you’ll find him joking and being more relaxed and casual.”

“One thing you might notice in the trailer is that Pit changes weapons a lot. You might even see him without a weapon at all, but with a sort of tattoo pattern on his arm. I can’t go into a lot of detail, but the weapon variation is a very key and interesting part of the game. And another thing to draw attention to is the way that Pit’s shots sometimes curve – that there seems to be a sort of auto-aiming going on.”

“The game has a relatively simple design for a reason: we wanted it to be ready close to launch. Of course, there are a lot of hurdles to overcome during the course of any game development, so I can’t say with certainty that it will be ready at launch, but I’m definitely working with the intention of releasing the game as soon as possible.”

“In a word, I was touched [by the reaction at E3]. A lot of effort was put into the trailer – fitting everything into two minutes and pacing the scenes to show them at the right time; having them match the music, the mood, and achieve the desired effect. A lot of thought was given to how the fans would react to certain elements. So, my most earnest reaction to the fans’ response is that of utmost happiness; I’m absolutely, totally happy about it.”
http://www.nintendoeverything.com/48819/

 
Non se lo fila nessuno sto gioco? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

E' una di quelle saghe riesumate apposta per gli appassionati, più ard cor di così...

 
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