Nintendo Kid Icarus: Uprising

  • Autore discussione Autore discussione GaF
  • Data d'inizio Data d'inizio
Nintendo
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Fortunatamente hanno tutto il tempo di migliorare nella versione finale in questo senso.
Quando pensi che uscirà, a tuo parere? :unsisi:

 
Dopo steel diver e zelda, ecco il gioco che + aspetto :stema:

dra_1_2.jpg


ita.jpg


pa4.jpg


 
Ma un video col sonoro non c'è?
Sto video mi lascia perplesso, o è il video che fa ca***e o il gioco ha ancora parecchio da migliorare... le animazioni fanno pena
E' il video, non posso linkarti un altro video perché da sito concorrente ma lì si vede che è fluido, quello lì dev'essere filmato da Ustream e quindi scatta.

 
E' il video, non posso linkarti un altro video perché da sito concorrente ma lì si vede che è fluido, quello lì dev'essere filmato da Ustream e quindi scatta.
Me lo puoi mandare per PM? Thanks

 
Quando pensi che uscirà, a tuo parere? :unsisi:
Io direi che per la fine del 2011 dovrebbe essere disponibile e che quindi hanno ancora un po' di tempo per limare il tutto prima di smontare baracca e burattini.

 
A me sembra già bello che ultimato, potrebbe essere anche il gioco di marzo per quanto mi riguarda //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/azz.gif

 
Io direi che per la fine del 2011 dovrebbe essere disponibile e che quindi hanno ancora un po' di tempo per limare il tutto prima di smontare baracca e burattini.
La release list Nintendo dice estate 2011, in relazione al giappone. Poi tutto può essere.

 
non mi sembra male anche se le sezioni a terra mi hanno lasciato un pò così...inutile dire che lo prendo al lancio

 
- Demo stage names were Chapter 1 "Palutena's Second Coming" (easy) and Chapter 4 "Sights of the God of Death" (hard)

- three weapons: sword, claw and satellite

- stages were split into two parts

- this includes an aerial segment, then a foot-based sequence ending in a boss fight

- when in the air, the game is totally on rails

- on the ground you have full 360 degree freedom

- move Pit around with the circle pad

- move your aim around with the stylus

- shoot with L

- make Pit dash by tapping the circle pad quickly in a given direction

- hold L down to fire continuously

- let go of L to charge your shot

- When Pit is near to enemies, his laser blasts turn into melee attacks

- create combos by repeatedly hitting L

- when on the ground, flick the stylus to turn Pit's viewpoint around

- tap the screen again to stop the viewpoint

- first stage has you running through the streets of a city

- second stage was an arena-style area, with a variety of enemies and gimmick

- the fourth stage boss fight takes place in an arena with two levels, due to the boss being so big

- the boss' weak point was his head and his feet

- main characters are fully voiced by Minami Takayama as Pit and Aya Hisakawa as Palutena

- this is how you'll hear your mission briefings, as well as story

- the Hewdraw returns, and each of its 3 heads has a different personality

- Nintendo is looking into releasing a line of character products related to the game

- there will also be a 10 meter tall float for the Gosho Gawara Tachineputa festival in early August

 
- Demo stage names were Chapter 1 "Palutena's Second Coming" (easy) and Chapter 4 "Sights of the God of Death" (hard)- three weapons: sword, claw and satellite

- stages were split into two parts

- this includes an aerial segment, then a foot-based sequence ending in a boss fight

- when in the air, the game is totally on rails

- on the ground you have full 360 degree freedom

- move Pit around with the circle pad

- move your aim around with the stylus

- shoot with L

- make Pit dash by tapping the circle pad quickly in a given direction

- hold L down to fire continuously

- let go of L to charge your shot

- When Pit is near to enemies, his laser blasts turn into melee attacks

- create combos by repeatedly hitting L

- when on the ground, flick the stylus to turn Pit's viewpoint around

- tap the screen again to stop the viewpoint

- first stage has you running through the streets of a city

- second stage was an arena-style area, with a variety of enemies and gimmick

- the fourth stage boss fight takes place in an arena with two levels, due to the boss being so big

- the boss' weak point was his head and his feet

- main characters are fully voiced by Minami Takayama as Pit and Aya Hisakawa as Palutena

- this is how you'll hear your mission briefings, as well as story

- the Hewdraw returns, and each of its 3 heads has a different personality

- Nintendo is looking into releasing a line of character products related to the game

- there will also be a 10 meter tall float for the Gosho Gawara Tachineputa festival in early August
Che arma è il satellite?

Questo gioco non mi entusiasma molto sinceramente

 
- Demo stage names were Chapter 1 "Palutena's Second Coming" (easy) and Chapter 4 "Sights of the God of Death" (hard)- three weapons: sword, claw and satellite

- stages were split into two parts

- this includes an aerial segment, then a foot-based sequence ending in a boss fight

- when in the air, the game is totally on rails

- on the ground you have full 360 degree freedom

- move Pit around with the circle pad

- move your aim around with the stylus

- shoot with L

- make Pit dash by tapping the circle pad quickly in a given direction

- hold L down to fire continuously

- let go of L to charge your shot

- When Pit is near to enemies, his laser blasts turn into melee attacks

- create combos by repeatedly hitting L

- when on the ground, flick the stylus to turn Pit's viewpoint around

- tap the screen again to stop the viewpoint

- first stage has you running through the streets of a city

- second stage was an arena-style area, with a variety of enemies and gimmick

- the fourth stage boss fight takes place in an arena with two levels, due to the boss being so big

- the boss' weak point was his head and his feet

- main characters are fully voiced by Minami Takayama as Pit and Aya Hisakawa as Palutena

- this is how you'll hear your mission briefings, as well as story

- the Hewdraw returns, and each of its 3 heads has a different personality

- Nintendo is looking into releasing a line of character products related to the game

- there will also be a 10 meter tall float for the Gosho Gawara Tachineputa festival in early August
Molto interessante, la voglia di poterlo provare è davvero alta.

 



lol sono tutti più grossi di lui, comunque molto carino, basta che lo fanno smettere di zompettare da fermo, che non si può vedere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
lol sono tutti più grossi di lui, comunque molto carino, basta che lo fanno smettere di zompettare da fermo, che non si può vedere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
beh che siano più grossi di pit non mi sorprende , devo dire che il gioco mi convince molto , però devono correggere ceri movimenti che fa da fermo e che fa anche quando cammina 8non si può vedere trollerare) XD e poi se mi levano le palline rosa di smash e ci mettono dei nemici un pò più carismatici come design sarebbe meglio .

 
oddio che crampi alle mani si prospettono con sto gioco:bah!: ma alla nintendo li provano i controlli prima di deciderli definitivamente:imfao:

a parte gli scherzi sapete se sarà possibile selezionare dei comandi tradizionali???

 
Perchè ? A memsembrano ottimi considerando che il touch va usato pefforza

Ergo va giocato per forza col pennino nella destra

 
Perchè ? A memsembrano ottimi considerando che il touch va usato pefforzaErgo va giocato per forza col pennino nella destra
appunto:asd:

prova ad immaginare di tenere la consol con una sola mano(sinistra) e usare l'indice poi per sparare a me non sembra molto comodo:sisi:

 
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