PS4 Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

  • Autore discussione Autore discussione Jack 95
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
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Leggendo le news che dicono che questo MGS si avvicina a Splinter cell blacklist mi viene una paura fottuta per il semplice fatto che stò giocando in questi gg SC:B e dire che mi fa schifo (e che non ha niente di splinter cell) è riduttivo :morris82:
MGS 5 sarà un open wolrd, e poi vuoi mettere il confronto con la trama ? :dit94:

 
MGS 5 sarà un open wolrd, e poi vuoi mettere il confronto con la trama ? :dit94:
Vabbè, io mi riferivo al tipo di gameplay!!! Giocando a SC:B mi viene da dire che oltre ad essere facilitato abbestia rispetto ai vecchi splinter cell non è splinter cell, anche se mi scoprono basta un mitra e tempo 5 min è tutto apposto; in quelli vecchi vi era no kill or fail o massimo 3 allarmi e missione da rifare!

 
Il fatto che abbia investito lui stesso non vuol dire che doppia meglio. Generalmente un doppiatore migliora con il passare del tempo accumulando esperienza. Poi il fatto che abbia un pò forzato con il 3 non vuol dire doppiare peggio ma anzi impegnarsi nel trovare modo di diversificare la voce e cambiare il carattere.

Nel 2 sembra quasi che si limitasse a leggere un copione, invece negli episodi successivi è migliorato mettendoci sempre più carisma nell'interpretare il personaggio, mettendoci più anima.

Nel video confronto mi spiace ma l'audio in SE non era il massimo, nella parte di MGS1 oltre che più alto era più limpido. Un audio meno limpido e pulito tende a non rendere giustizia alla voce.

 
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Splendide queste immagini, la prima mi ha colpito un sacco, ora voglio vedere nel dettaglio l'Afghanistan

 
belle le texture del terreno nella prima immy, il resto molto standard. artisticamente anonimissimo, ma vabè, non è che si può pretendere chissà cosa da quel setting specifico //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
belle le texture del terreno nella prima immy, il resto molto standard. artisticamente anonimissimo, ma vabè, non è che si può pretendere chissà cosa da quel setting specifico //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Vabbé è militare, come giustamente dici non si può fare chissà che... e meno male dire, evitiamo Quiet 2.0 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

A proposito di Quiet, già mi immagino le scenette stile Eva con Snake //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

 
Metal Gear Solid: Ground Zeroes dated as cheaper release for Spring, Kojima explains link to MGS 5:

In a press release sent to VG247 today, Kojima said of the ties between both games, “The advanced capabilities of the FOX Engine have allowed me to tell the new story in a new way. There will be a significant difference in what Metal Gear Solid : The Phantom Pain brings to the series, so we want to ease players into the new open world environment and its potential. As such,Metal Gear Solid: Ground Zeroes has been designed to introduce key elements, allowing them to fully benefit from all that the new game will offer.”
Metal Gear Solid: Ground Zeroes will launch Spring 2014 on PS3 and Xbox 360 as a boxed release at £29.99, while digital versions will cost £19.99., while PS4 and Xbox One digital versions come in at £29.99.

According to the release, Ground Zeroes, “charts a rescue mission as users infiltrate a Cuban prison camp, and sets in motion a series of events that culminate in the stunning plotlines of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.”
http://www.vg247.com/2013/11/04/metal-gear-solid-ground-zeroes-dated-as-cheaper-release-for-spring-kojima-explains-link-to-mgs-5/

New METAL GEAR SOLID title to link directly into events of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
Konami Digital Entertainment B.V. has revealed the unique link between its eagerly-awaited METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES title and METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

Both new additions to the METAL GEAR SOLID canon, Kojima Productions has created METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES as an entry experience and prologue to the events of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN. It will serve to introduce key gameplay components that will be fully realised in the fifth, full METAL GEAR SOLID epic, and act as a bridge between the linearity of existing titles and the full open-world environments of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

Explaining the relationship between the two titles, Hideo Kojima – Creator of the METAL GEAR SOLID series and Head of Kojima Productions – commented: “The advanced capabilities of the FOX Engine have allowed me to tell the new story in a new way. There will be a significant difference in what METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN brings to the series, so we want to ease players into the new open world environment and its potential. As such, METAL GEAR SOLID: GROUND ZEROES has been designed to introduce key elements, allowing them to fully benefit from all that the new game will offer.”

METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES charts a rescue mission as users infiltrate a Cuban prison camp, and sets in motion a series of events that culminate in the stunning plotlines of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN. The prelude showcases key advances to the series made possible by its use of Kojima Productions’ FOX Engine, with a large open environment, and missions where time of day and weather have a dynamic effect on the game and its missions. These elements will play a vital part in the story set up in METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES, while familiarising users with the possibilities they offer ahead of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

Both titles will be released for PlayStation®3, PlayStation®4, the Xbox 360 games and entertainment system and Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, highlighting the groundbreaking capabilities that the FOX Engine brings to current and next generation consoles.

METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES will be released for PlayStation®3, PlayStation®4, Xbox 360® and Xbox One® in Spring 2014. The boxed PlayStation®3 and Xbox 360 versions will retail at £29.99, while the digital versions will retail for £19.99. The PlayStation®4 and XboxOne digital versions will retail for £29.99.
 
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La terza sembra quasi una foto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Perciò alla fine è un gioco a parte? Io non ci sto capendo più niente //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
se sto ground zeroes è presente in phantom pain fottesega e aspetto quello...
sottoscrivo, soprattutto perchè in Italia i 30 dollari diventerebbero magicamente 30€ //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Perciò alla fine è un gioco a parte? Io non ci sto capendo più niente //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Siamo in due //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
sottoscrivo, soprattutto perchè in Italia i 30 dollari diventerebbero magicamente 30€ //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Il problema è che sono 30 sterline, ho paura diverranno 40 € //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png

 
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