Mr. Jim Oak
Surfer & Sailor
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Zenimax Online Studios? Devo dedurre qualcosa dal nome dello studio?
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Sì sono gli autori di TES Online, e aiutano con Fallout 76.Zenimax Online Studios? Devo dedurre qualcosa dal nome dello studio?
L'incipit mi aveva fatto drizzare le antenne.Sì sono gli autori di TES Online, e aiutano con Fallout 76.
E' da un po' che girano assunzioni per una nuova IP... Si pensava potesse essere addirittura uno "Starfield Online" (da accompagnare allo SF Single Player), ma da questo report parrebbe un concept tutto nuovo.
Be' nuove IP = Curiosità, per quanto mi riguarda.L'incipit mi aveva fatto drizzare le antenne.
Tu me le hai mozzate.
Serve del dark cyberpunk, il buco lasciato da Deus Ex inizia a farsi pesare ed il solo 2077 non basta.Be' nuove IP = Curiosità, per quanto mi riguarda.
MMO e Online non sono roba mia di base, però se un team sta sperimentando nuovi mondi e nuovi gameplay (una roba col movimento alla Spider-Man non me la sarei aspettata da Zenimax) ben venga secondo me. C'è un costante bisogno di nuove sperimentazioni.
Serve del dark cyberpunk, il buco lasciato da Deus Ex inizia a farsi pesare ed il solo 2077 non basta.
ue uagliò bell' stu videogioc
Si, poi speriamo che il reparto marketing di ABK prenda in mano la comunicazione di Microsoft Gaming
Fanno prima a chiudere alloraNon succederà. Finchè non finiscono le acquisizioni, non rendono il gamepass apetibile al grande pubblico e l'infrastruttura cloud/download non sarà completa e su un numero enorme di dispositivi, la comunicazione resterà questa.![]()
La Microsoft, ha bisogno di una campagna marketing più aggressiva/incisiva.Non succederà. Finchè non finiscono le acquisizioni, non rendono il gamepass apetibile al grande pubblico e l'infrastruttura cloud/download non sarà completa e su un numero enorme di dispositivi, la comunicazione resterà questa.![]()
Sì ma noi invece lo vogliamo Dishonored3"They didn’t quite know where we were going after Dishonored. 'Do we want Dishonored 3? I don’t know, let’s make something simple and short before, and let’s see.'"
Deathloop: Now there's one that came and went. Though the game was received very positively(opens in new tab) and many still swear by it now, personally I haven't played anything so irritating in recent memory: The way the characters yap constantly, the graffiti all over the place, the completely unfulfilled promise of time-travelling flexibility… yeah, OK, it didn't land for me.
But it did for others, and was arguably somewhat successful in presenting elements of the immersive sim genre in a new light. It may have lacked the grandeur and complexity of developer Arkane's Dishonored games, but I'd bet that more Deathloop players have finished the game than either of the Dishonoreds. And it always felt like that was the brief. Arkane make, well, gorgeously arcane and lavish labyrinths and Bethesda, clutching the purse strings, went "yeah d'you think you could do that but maybe make it a bit easier to sell to people?"
Just a hunch but, going on what Arkane founder Raphaël Colantonio said in a recent interview, it probably was something along those lines. Deathloop's concept came from wanting to make a "small game" before the next huge project. "Bethesda wanted us to do something," Colantonio told RPS in a new interview(opens in new tab). "They didn’t quite know where we were going after Dishonored. 'Do we want Dishonored 3? I don’t know, let’s make something simple and short before, and let’s see.'"
Do we want Dishonored 3? Why didn't they just say 'yes' and go from there?!? And of course as things progressed, Deathloop turned out to be anything but a small game.
"And then [Deathloop] became a big thing, over the years," said Colantonio. "That was the funny thing: 'Nah, we don’t wanna do Dishonored 3, but if you can pitch us a small game, something that maybe has multiplayer so we can learn multiplayer, something that maybe has microtransactions, maybe something with a lot of recycling, like a roguelike.'"
"Almost everybody in the world was into some sort of roguelike. So it felt like, ‘Yeah, maybe it’s the way to go, you recycle gameplay, you take some of the elements of the world and remix content constantly.'" said Colantonio. What started as a small project began to scale until eventually it became the full-fat Deathloop. "It would probably cost just as much to make Dishonored 3," says Colantonio. "But back then it was not meant to be."
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Ecco spiegato anche Redfall
Magari senza stress e con l'aiuto del gamepassSì ma noi invece lo vogliamo Dishonored3
Spero che dopo Redfall possano tornare alla loro IP principe.