Rabum Alal
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per paragonarlo con le altre saghe paradox direi che si avvicina di più a europa universalis che a crusader kings

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Diciamo che dipende molto cosa si utilizzava in CK II. Guadagnare con una piccola contea o con un ducato era molto più difficile.comunque all'inizio si guadagna proprio poco, in crusader kings II in un paio d'anni hai già abbastanza oro per finanziare un guerra quinquennalefederazione degli umani qua![]()
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STOCKHOLM - MAY 10TH - Paradox Interactive and Paradox Development Studio launched into space last night with the release of sci-fi grand strategy Stellaris. The launch was received to almost universal acclaim by the community, with an impressive 95% positive user reviews on Steam. With 68,000 simultaneous players on the day of release, Stellaris also managed to de-throne the publisher’s other recent success Cities: Skylines, which previously held their record for highest amount of concurrent players at launch. Less than 24 hours after release, Stellaris has sold over 200,000 units, breaking the revenue record for any of Paradox Interactive’s previous titles during the same time period. For the internal development studio, the game has broken every record available and is the studio's fastest selling game ever.
“We are immensely proud of the Paradox team for putting together such a stellar release,” said Fredrik Wester, CEO of Paradox Interactive and master of puns. “This release is the result of hard work and dedication from the entire company and in particular Paradox Development Studio. The incredible reception by players, indicated for instance by the steam user reviews, is all the proof we could ask for that our hard work paid off. Our fans have put their faith in us and Stellaris will be a part of Paradox's onwards journey for a long time to come.”
”Stellaris breaks a lot of new ground for Paradox Development Studio. It is a type of game we have never attempted to do before, and we are immensely satisfied to see this leap of faith work out well, especially with all the positive response we are getting from the players,” said Henrik Fåhraeus, Game Director of Stellaris. "We are listening very keenly to all the feedback we are getting and look forward to many years of continued expansions and improvements to the game. Let's make space great again, together!”
In Stellaris, players guide a species of their own design to power and glory in the depths of space. From humble beginnings, as players leave their home planet and explore the unknown, to tense “first contact” moments with alien species, to the difficult choices and responsibilities of managing diplomatic relationships with other star-faring races, Stellaris presents the iconic gameplay of a Paradox grand strategy title on a galactic scale. With randomly created opponents and procedurally generated star systems, no two games can ever play out the same way.
Ho giocato solo qualche ora e rischio la dipendenza, averne di tempo ç_çCavolo mi sta veramente venendo voglia. Qualcuno ci sta giocando? Opinioni?
Inviato dal mio LG-E460 utilizzando Tapatalk
Il mio impero di piccioni spaziali conquisterá la galassia.
Ah, per farvi fare due risate
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Non ho il gioco, ma presumo si possano stipulare trattati di passaggio reciproco, no?Lato diplomatico come siamo messi con le opzioni e l'ia?- - - Aggiornato - - -![]()
Originariamente scritto da Superquadro
Il mio impero di piccioni spaziali conquisterá la galassia.
Ah, per farvi fare due risate
L'IA funziona molto bene ed alle volte sa mettere davvero in difficoltà. Il lato diplomatico è più che buono, da molte possibilità ma, almeno personalmente, mi sarei aspettato qualcosa in più.
Come tutto i giochi paradox //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifHo giocato solo qualche ora e rischio la dipendenza, averne di tempo ç_ç
sì, si puòNon ho il gioco, ma presumo si possano stipulare trattati di passaggio reciproco, no? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/azz.gifLato diplomatico come siamo messi con le opzioni e l'ia?
Non si vince una guerra senza una Battlestar :kep88:![]()
Aggiornamento campagna Piccioni Spaziali:
La situazione é questa, il mio vicino, secondo le statistiche, é equivalente a me in tutto Flotta, potenza e Tech; non so che fare, la prima Flotta é piuttosto potente (2k) composta da 23 corvette ed una dozzina di Destroyers. Volendo, a "breve", potrei ricercare lo spazioporto al 5 e sbloccare gli incrociatori. Non so se ne vale la pena tho.