Beh, già il fatto che tutti i client siano impostati automaticamente col maggior tickrate possibile, è un miglioramento. Prima credo che tantissimi non abbiano toccato quel fattore, ergo lo avevano impostato su "basso".
Se è provocatorio, ci sta.
Se dice sul serio, è un mongoloide.
Se cerchi un'esperienza simil BF3-PS3, giocati Conquest Small //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
Ma impostarlo su basso era uno svantaggio per loro visto che gli arrivavano le informazioni in ritardo.
Nella stessa discussione altri 4-5 hanno avuto idee simili o sono d'accordo, c'è un po di gente sul CTE che ha preso male il cambiamento della medbag.
E ora anche gli account di chi gioca su console, e ripeto solo gli account, potranno iscriversi al CTE, ma giocando ancora da PC
Un inizio di cambiamento interessante nella nuova patch del CTE
Implemented first pass of Squad Spawn 2.0
We are looking to change the way squad spawns work in the game to stop players from spawning into certain death/getting jumped by a full squad when fighting a single target.
We’ve initially tied this to supression, and the built in cooldown of said supression – which means you cannot spawn on a squadmate that is in combat until he/she is out of combat for a little while.
This is by no means the final implementation, but it is a start. We want specific feedback on this and how it plays in different settings!
Introduzione dei CTE prototype, cioè dei tentativi di fix/cambiamenti di cose complicate che potrebbero o non potrebbero essere inseriti nel gioco
CTE PROTOTYPES
In this release we have two prototypes enabled, a Prototype normally includes something we’d like to change that is a large and scary change.
Under normal circumstances where there is no CTE – we’d think both twice and thrice about before committing to something of this magnitude.
Now however, we feel it is time to start attacking some of these things head on. Initially we will be enabling two prototypes:
Prototype 1: Attack Helicopter Physics
GOAL: Improve manuverability while still maintaining an approachable flight model.
THIS RELEASE: The Z-10 Chinese attack helicopter has new and improved physics in this release.We have replaced the US attack helicopter with the Chinese one, which means you can test CH vs CH heli (new physics) on maps featuring Chinese and US factions.
Prototype 2: “Headglitch” fix
GOAL: Make the issue of headglitching go away without confusing the player as to why his bullets doesnt shoot over certain objects in first person
THIS RELEASE: An initial prototype solution has been implemented for one weapon per class: M1014, M40A5, M4A1, MG4, QBU88, SCAR-H, DEAGLE, MPX.Try these weapons and get behind objects where only your head sticks up and give it a whirl!