PS5 Ghostwire: Tokyo

  • Autore discussione Autore discussione Jack 95
  • Data d'inizio Data d'inizio
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non so perchè oggi mi è risalito l'hype prepotente
 
 
Dagliene, che Mikami e compagnia mi aspettano ad Ottobre. Giusto giusto per il mio compleanno :gogogo:
 
Purtroppo quello che si è visto finora non mi ha detto proprio nulla. Spero di cambiare idea con il materiale che uscirà prossimamente.
 
Tango Gameworks: The opportunities that DualSense controller technology presents for Ghostwire: Tokyo couldn’t excite us more. The combination of haptic feedback, adaptive triggers and built-in audio lets players further immerse themselves in the supernatural world of the game.

With haptic feedback, players attune themselves to their surroundings, aided by otherworldly voices emanating from the controller’s speakers. This lets you use your “sixth sense,” perceiving things normal humans cannot and using that insight to help solve the many mysteries enveloping the city of Tokyo.

In combat, players weave elemental powers with their hands to take on malicious spirits, and the DualSense controller’s adaptive triggers bring these powers to life by offering each their own distinct, tangible feeling. Even with your eyes closed, you can tell the difference between wielding snappy, precise bursts of wind; the destructive rush of water; and the raw devastation of fire. Attempting risky exorcisms at close range is even more intense, as the triggers help simulate the act of pulling a spectral enemy’s core out with your own hands.

As players hone their supernatural prowess, the controller’s capabilities will also “power up.” The stronger their abilities become, the stronger the feedback from the controller will be, creating a noticeable sensation of real progress that we cannot wait for Ghostwire players to experience themselves.
 
As players hone their supernatural prowess, the controller’s capabilities will also “power up.” The stronger their abilities become, the stronger the feedback from the controller will be, creating a noticeable sensation of real progress that we cannot wait for Ghostwire players to experience themselves.
Geniale! :coosaa:
 
io lo bramo, anche se venisse fuori una cagata alla left alive
 
Sembra una figata il modo in cui stanno implementando il feedback aptico, è chiaramente un gioco che ben si sposa con la tecnologia per via degli incantesimi e poteri vari. Spero facciano qualcosa di simile a quanto visto in Demon's Souls, anche lì lanciare incantesimi era una figata
 
 
Chi sa se lo mostrano il 13 :sard:


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Non possono mostrarlo all'E3 :asd: O si muovono da soli, o si muovono con Sony.
 
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