UFFICIALE PC Mount & Blade II: Bannerlord

  • Autore discussione Autore discussione Jab
  • Data d'inizio Data d'inizio
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...La Taleworlds ci ripensa, poche probabilita' di avere una Alpha/Beta giocabile nel 2016:...


ciauz^^,

Jab

 
Ultima modifica da un moderatore:
...Se i requisiti minimi restano quelli forse ho qualche possibilita' che mi funzioni...

ciauz^^,

Jab

 
C'è qualcosa di nuovo?
Certo che non danno notizie da un bel pò.
...Nuove nfo sulla parte strategica, politica e economica del gioco...

...nessuna info sui combattimenti o multiplayer, la parte che personalmente mi piace di piu' del gioco...

...oltre a questo e' apparso questo messaggio di Ali Erkin "Managing Director" della Taleworlds sul propio account di Twitter:...


ciauz^^,

Jab

 
Ultima modifica da un moderatore:
Finalmente qualcosa, comunque è certo che uscirà l'anno prossimo

 
Notevoli miglioramenti in questi nuovi screen. Sarebbe magnifico vedere un nuovo gameplay

 
Sarebbe ancora più bello avere una data d'uscita. E' uno dei titoli che più attendo quest'anno (sperando esca nel 2017).

 
...Qualche nuova info apparsa sul sito Gamestar.de che sono volati ad Ankara negli studi TW per testare in anteprima BL...

...questo e' un resoconto tradotto alla meglio dal tedesco all'inglese con Google translate:...

5 Reasons to look forward to Mount & Blade 2

1. Epic battles with at least 500 fighters . In the predecessor of Warband , the total number of possible warriors went up to 300, the successor Bannerlord puts a whole scoop on it. It is possible to have 1000 simultaneous acting on release, but I have already 250 men against 250 enemies in the battle led. And this creates an incredible battle atmosphere.

2. The physic. Unlike Warband, there is now a realistic physics. It sounds like a small innovation, but if you ride with a cavalry of 200 people in wedge formation in the middle of a pulk of bandits, the Wumms feeling ™ is simply divine. And you can strategically use impact force to get foot soldiers out of balance.

3. The world map. Mount & Blade 2 is almost four times bigger than its predecessor - and it already had a fairly big world, which could be traveled as a stretch. Whether in the desert or in the ice-cold north: Bannerlord wants to create a gigantic medieval world. And this time there are also dynamic seasons changes , so that the map changes continually.

4. Living villages. In Warband there were usually only two exciting NPCs in each village: an old sage as a quest-giver - and a nervous man , who was to turn out to be a criminal and be spanked. Bannerlord extends the massive. Now there are even submarines in the cities such as gangsters, traders' guilds, farmers and so on. And lots of quests to make the one faction happy and the other angry. At least the developers promise.

5. The sandbox. From the stupid mercenary in an army over a successful gladiator to traders, knights and nobility princes: In Mount & Blade 2 you can be anything . This strength inherits it from the predecessor, but builds it perceptibly on it. As a player, I build my own castles, armies, and commercial empires - and improve my skills with the countless weapons. You can forge, act, haggle and abduct. In short: Playful freedom remains the greatest strength of Mount & Blade.
Fonte: http://www.gamestar.de/spiele/mount-blade-2-bannerlord/artikel/mount_blade_2_weltexklusiv_angespielt,47357,3314166.html

N.B.:...Sullo stesso articolo sono state postate anche delle immagini esclusive visibili solo agli utenti premium ma successivamente apparse su Imgur:...

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DAR060fXYAAZx5r.jpg

Fonte: https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,249537.msg8756646.html#msg8756646

https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,249537.msg8756665.html#msg8756665

ciauz^^,

Jab

 
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