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Con le Collector's non mi hanno mai preso subito i soldi pagando con PayPalDomanda, il playstation direct prende subito la pecunia per i preorder? Pensavo di """""provare"""" a prendere la portal
Ottimo, buono a sapersi![]()
Con PayPal prelevano in prossimità della spedizione. Con le console ed accessori non so come si comportanoAnzi no, rettifico. Mi sa di no, perché con Spidey 2 pagai gli ultimi giorni prima dell'uscita.
Ho detto una cazzata, Sorry
Ecco appunto, perche leggevo nei FAQ che ti prendono i soldi la settimana primaAnzi no, rettifico. Mi sa di no, perché con Spidey 2 pagai gli ultimi giorni prima dell'uscita.
Ho detto una cazzata, Sorry
Quindi si puo fare a rate.Con PayPal prelevano in prossimità della spedizione. Con le console ed accessori non so come si comportano
Amico mio, preparati che abbiamo una lotteria da vincereQuindi si puo fare a rate.
Amico mio, preparati che abbiamo una lotteria da vincere
Sognare si può sempre sognareIo spero gamestop faccia una promozione ad almeno 300 euro per prendere la pro dato che non voglio avere a che fare con le proposte insensate di subito.
Sappiamo anche GT8, barlog game, the last of us 3, bend e Bluepoint game sono in sviluppo e altro ancora, non è che ci vuole la sfera di cristallo, tutti su pro gireranno meglio, come la maggior parte dei third e multipiattaAnche se Ghost 2 si sapeva esistesse, e che molto probabilmente sarebbe uscito l'anno prossimo. In se non c'era bisogno dell'annuncio, se poi rapportato a Pro.
Sappiamo già anche che ci sarà Wolverine che la sfrutterà, così come l'esistenza di Spidey 3 e probabilmente dello spin off su Venom.
In tal senso non mettiamo in mezzo il prossimo gioco ND, che questo sia Uncharted 5 o nuova IP, o Horizon 3 e tutti gli spin off associati. Non contiamo poi la nuova IP di Barlog.
E stiamo parlando solo di First, perché con i third apriti cielo con tutta la roba non ancora annunciati ma che sappiamo esisterà, che sia un Jedi 3, che sia FF7-3 e il 17, i prossimi RE e via così
Voglio dire, non c'è bisogno dell'annuncio per sapere di questi giochi, e nel caso assocciarli a Pro.
From The Verge:
- Dragon's Dogma II: PS5 Pro mode currently hitting 55–60fps VRR in the city, capped at 60fps outside, at PSSR-upscaled 4K resolution. Wouldn't discuss internal resolution.
- Final Fantasy VII Rebirth: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60, variable internal resolution. Best showcase game for the PS5 Pro, as the original PS5's performance mode looks muddy by comparison. Can clearly see scratches on Cloud's sword from five feet that are invisible in original PS5's performance mode; can barely make them out at eight feet.
- Demon’s Souls: One single PS5 Pro mode that targets 60fps at a PSSR-upscaled 4K resolution — may not always hit 60 but feels very smooth for a FromSoftware game. Will retain old modes, too. Lots of extra souls-like particle effects thanks to PSSR! Can see flagpoles on a castle in the distance from Boletaria Bridge that aren’t visible on the original PS5, as long as I’m no further than five feet from the TV.
- Dragon’s Dogma II: PS5 Pro mode currently hitting 55–60fps VRR in the city, capped at 60fps outside, at PSSR-upscaled 4K resolution. Wouldn’t discuss internal resolution.
- F1 24: 1440p render resolution, PSSR-upscaled to 4K at locked 60fps. Ray-tracing mode also 4K, locked 60fps. 4K120 and 8K60 modes, too. On original PS5, had to run at half-res internally to hit 4K60, so 1440p is an improvement.
- Final Fantasy VII Rebirth: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60, variable internal resolution. Best showcase game for the PS5 Pro, as the original PS5’s performance mode looks muddy by comparison. Can clearly see scratches on Cloud’s sword from five feet that are invisible in original PS5’s performance mode; can barely make them out at eight feet.
- Gran Turismo 7: Four PS5 Pro modes: prioritize ray tracing, prioritize frame rate, 8K mode, 120Hz 4K mode, all using PSSR for upscaling and all targeting 60fps; 8K mode slightly sharper than 4K. Ray tracing mode clearly lets cars show reflections of one another.
- Hogwarts Legacy: Three PS5 Pro modes: fidelity, fidelity + ray tracing, performance. PS5 Pro perf mode has more detail than original PS5 perf mode. Ray tracing looks impressive, now includes ray-traced shadows and more detail in reflections. All modes dynamic internal resolution, but now capped at 80 percent of 4K rather than 67 percent of 4K.
- Horizon Forbidden West: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60, based on “higher than 1440p” variable internal resolution. Will also offer old PS5 modes. On original PS5, offered 1800p checkerboard based on lower internal resolution. Far less distracting shimmering on distant details, increased texture detail (all textures one mipmap crisper), increased shadow filtering quality in faces, and more.
- Marvel’s Spider-Man 2: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60, based on lower render resolution than original Fidelity mode. Considering a “Fidelity Pro” mode as well. Shimmering cleaned up dramatically at distance.
- Ratchet & Clank: Rift Apart: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60, based on “generally a tick or two higher” internal render resolution than on PS5. (Original render resolution varied but ranged from 1080p to around 1280p depending on mode.) Small details like bits of confetti don’t disappear as easily; reduced shimmering on details.
- The Crew Motorfest: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60. Increased load distances, shadow distances, but can’t quite tell the difference at racing speeds. Increased internal resolution too, though: I can make out a spoiler’s carbon fiber texture at five feet from TV, which I can’t see on original PS5.
- The Last of Us Part II Remastered: One single PS5 Pro mode at 4K60, PSSR-upscaled from 1440p. On original PS5, only offered native 4K30 or 1440p60. It’s clearly far sharper than 1440p60 (the grass!) and far smoother than 4K30. Some slight details in the original native 4K30 arguably look better.
Questi 2 sono tanta roba. Specialmente DD2, 55/60 in città che è il punto più critico del gioco è sorprendente. Sto PSSR funziona bene ed è solo la prima versione. Su PS6 può solo che migliorare.From The Verge:
- Dragon's Dogma II: PS5 Pro mode currently hitting 55–60fps VRR in the city, capped at 60fps outside, at PSSR-upscaled 4K resolution. Wouldn't discuss internal resolution.
- Final Fantasy VII Rebirth: One single PS5 Pro mode at PSSR-upscaled 4K60, variable internal resolution. Best showcase game for the PS5 Pro, as the original PS5's performance mode looks muddy by comparison. Can clearly see scratches on Cloud's sword from five feet that are invisible in original PS5's performance mode; can barely make them out at eight feet.
Se ad oggi la valutano 280 liscia non vedo perche' sia impribab8le la valutazione a 300 male che vada la do a 280 e non mi sbattoSognare si può sempre sognare
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Sappiamo anche GT8, barlog game, the last of us 3, bend e Bluepoint game sono in sviluppo e altro ancora, non è che ci vuole la sfera di cristallo, tutti su pro gireranno meglio, come la maggior parte dei third e multipiatta