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We are looking for a creative and collaborative AI Designer for an unannounced project. You will be responsible for crafting AI characters, creatures, and enemies to populate systemic encounters across a living world.
Experience designing AI for first person action games
Tutto nella normaSo strani forti, annuncio di Gt7 per vr2 al CES e dopo due giorno non c’è una singola news ufficiale a riguardo. Canali e sito Gran Turismo muti come se nulla fosse successo. bah
Hanno scelto la via della sorpresa. Non sai cosa ci sarà non sai cosa vedrai sai solo che ti puoi aspettare tutto e niente
- GT7VR droppato al CES
- Song in the Smoke scaricato su Edge
- RE8VR droppato sul blog
- Moss I-II annunciati direttamente da Polyarc
- Almeno 6 titoli ancora non annunciati a poco piú di 1 mese dall'uscita
- 30+ titoli al lancio quando all'evento di novembre si erano presi gli spernacchioni per gli 11 giochi di line-up
É chiaro che su PSVR2 sono completamente allo sbaraglio
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I got an image what it's supposed to be from a new Sony ip
3rd person shooter
Chi?Il Boccino
In an interview with ComicBook.com to promote The Last of Us on HBO, Druckmann discussed how Naughty Dog's tendency to announce games too far in advance has previously harmed the studio. Naughty Dog specifically informed fans about what was being created for both Uncharted 4: A Thief's End and The Last of Us Part 2 years before their eventual releases. Although these early announcements helped to generate buzz, Druckmann does not appear to want to do so again for the studio's next game.
"You're right, we did announce Uncharted 4 and The Last of Us Part 2 way in advance, but that actually caused a little bit of the work-life balance issues that we've sometimes had at the studio," Druckmann explained. "By delaying that announcement a bit, we could play with the schedule more and we're more conscious now about how we're approaching production. So there's our [The Last of Us] multiplayer project and there's another project that I will not say anything about that's beyond that that we're also very much excited for."
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Neil Druckmann On Why Naughty Dog Hasn't Revealed Next PS5 Game Yet
Druckmann discussed how Naughty Dog's tendency to announce games too far in advance has previously harmed the studio.www.naughtydogcentral.com
Concordo con ambo le affermazioniQuello di non anticipare troppo gli annunci mi sa che è un andazzo che stanno seguendo un po’ tutti i team. Probabilmente il miglior modo per evitare crunch e pressioni esasperanti.
Il problema è che noi giocatori abbiamo molto meno su cui fantasticare.![]()
La logica vorrebbe questo. Bisogna vedere invece se i loro ragionamenti hanno seguito un pensiero puramente artistico o uno prettamente economico.Da come ne parla secondo me è una cosa nuova, terranno vivo The Last of Us con la serie e l'Online, e poi The Last of Us 3 lo vedremo a gen conclusa.
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