PS4/PS5 Predator: Hunting Grounds

  • Autore discussione Autore discussione Clyde
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Scusate la domanda, la demo vedo che pesa 11gb, ma durante il download di dice 22 gb,  anche a voi ?
9 volte su 10 quello che il psn indica come peso non corrisponde al vero , e' solo la prima versione pubblicata, ma siccome fanno sempre upgrade, patch ecc.. pesano sempre di piu' 

 
Scusate ragazzi, avrei una domanda: Mio fratello(fan sfegatato del Predator) ha prenotato sul PS Store il gioco in questione per ricevere il set di avatar e tema, ma, seppur c'è scritto consegna immediata per entrambi gli oggetti, non ha ancora ricevuto nulla.

Dal momento che non ho mai prenotato nulla in digitale, mi spiegate un po come funziona? Avrà il set avatar e tema al D1?

 
Scusate ragazzi, avrei una domanda: Mio fratello(fan sfegatato del Predator) ha prenotato sul PS Store il gioco in questione per ricevere il set di avatar e tema, ma, seppur c'è scritto consegna immediata per entrambi gli oggetti, non ha ancora ricevuto nulla.

Dal momento che non ho mai prenotato nulla in digitale, mi spiegate un po come funziona? Avrà il set avatar e tema al D1?
Probabile. Però se c'è scritto "Consegna immediata"... massimo puoi mandare un ticket nel sito per chiedere conferma, anche se al 99% lo riceverà all'uscita!

Comunque ieri sono arrivato quasi al lv30, direi che ho giocato abbastanza :rickds:

 
Il gioco è dal punto di vista tecnico orrendo, dire che sia una generazione indietro è fargli un complimento.

Ho giocato sempre in coppia e come soldato, nel complesso ha del potenziale e trovo sensata l'idea di non renderlo esclusivamenteun gioco 4vs1 e quindi di avere (per i soldati) la missione e intanto la minaccia del Predator.

Sarebbe interessante avere una buona varietà di missioni, situazioni e mappe (magari notturne o con la pioggia) per non rendere tutte le partite simili perchè nella beta sembra sempre di giocare la stessa partita.

Allo stesso tempo trovo mediocre il gunplay e molto basico il gameplay, non c'è nulla che spicchi, davvero nulla.

Aggiungo che l'IA è imbarazzante.

Da fan dei Predator esercita un certo fascino su di me ma basandomi su questa beta 40 euro non glieli regalo manco per sbaglio.

 
Sara' anche una demo/beta ma e' sicuramente il prodotto peggiore che abbia provato in questa gen.

Non salvo nessun aspetto, bocciato senza dubbio. Salvo migliorie importanti, non lo prenderei nemmeno in considerazione se fosse gratis dato che ci sono prodotti gia' disponibili sul mercato di gran lunga migliori.

 
-4 :banagol:

confermato dall'intervista del podcast (15:40 - 22:10) che la build del trial era vecchia di 6 settimane



bello sentire che il team sta bene nonostante questo periodo

 
Ultima modifica da un moderatore:
Con tutto il rispetto, ma 6 settimane per i problemi che aveva la beta è pochissimo, non riusciranno a correggere tutte le magagne tecniche del titolo in quel breve lasso di tempo :asd:  

 
Sono l'unico infame che lo gioca ? Mandatemi pure una richiesta sul psn se vi va per giocare assieme

 
Sono l'unico infame che lo gioca ? Mandatemi pure una richiesta sul psn se vi va per giocare assieme
esatto...maledetto. a me si sblocca venerdì alle ore 00:00. ho la DD deluxe....ma prenderò pure retail al primo sconto :sisi:

Con tutto il rispetto, ma 6 settimane per i problemi che aveva la beta è pochissimo, non riusciranno a correggere tutte le magagne tecniche del titolo in quel breve lasso di tempo :asd:  
6 settimane + altre 2 prima della fase gold....sono 8 settimane, 2 MESI. se ti concentri solo su problemi tecnici e IA ce la possono fare, magari non tutto per il D1 ma gran parte :sisi:

 
[Aggiornamento 1.0 Day One]


General

  • Made improvements to the movement, positioning, and combat for AI
  • The game now ends if all Fireteam members leave the match
  • Fixed an issue where items may sometimes still appear as locked after being purchased
  • Added markers onto the relic crates when Fireteam members are nearby so that the mission objective is more easily identifiable
  • Reduced the amount of Fireteam “crazy eyes’’ in the menus
  • Improved new item notifications for the customization screen
  • Made improvements and fixed various bugs that would occur in the tutorial
  • Made improvements and bug fixes to all the infil, victory, and defeat cinematic sequences
  • Weapon wheel is now using the same order as the HUD icons
  • Added a sensitivity setting for ADS
  • Made adjustments to some areas that could cause the player to get stuck when jumping in between certain rocks or trees.
  • Made adjustments to the collision boxes of various objects around the map.
  • Moved some of the interactable items around so they’re easier to interact with

Fireteam


  • Infil locations are now chosen based on the mission.
  • Adjusted the amount of times you can spot before you hit a cooldown.
  • Scoreboard now only shows you as dead if you’re actually dead, not previously killed in a match.
  • Quick gear swapping controls are now shown on the screen.
  • Reduced the radius of spotting.
  • Reduced the amount of time Predator remains spotted.
  • Reduced the amount of interaction speed that you gain from the perk Dexterous.
  • Reduced the amount of time the player is required to stay in the reinforcement zone before it is activated.
  • Mudding up no longer causes you to put mud INSIDE the scope.
  • Increased difficulty in defusing the Self Destruct puzzle.
  • Made the defuse button for Predator Self Destruct sequence easier to interact with.
  • Fixed a bug where mudding up animation would sometimes not play
  • The game now ends if all Fireteam members leave the match
  • Fixed an issue where items may sometimes still appear as locked after being purchased
  • Added markers onto the relic crates when Fireteam members are nearby so that the mission objective is more easily identifiable
  • Reduced the amount of Fireteam “crazy eyes’’ in the menus
  • Improved new item notifications for the customization screen
  • Made improvements and fixed various bugs that would occur in the tutorial
  • Made improvements and bug fixes to all the infil, victory, and defeat cinematic sequences
  • Weapon wheel is now using the same order as the HUD icons
  • Added a sensitivity setting for ADS
  • Made adjustments to some areas that could cause the player to get stuck when jumping in between certain rocks or trees.
  • Made adjustments to the collision boxes of various objects around the map.
  • Moved some of the interactable items around so they’re easier to interact with
  • Fixed a bug where the audio of downed Fireteam members calling for help was not playing
Weapons:
Assault Rifles:
  • Burst firing mode on the assault rifles is temporarily disabled.
DJL-33:

  • Increased the spread.
  • Lowered the damage per pellet.
CS-12:

  • Increased the damage per pellet.
S-R3D:

  • Reduced the close range damage.
  • Reduced the amount of time for spin up to finish.
  • Lowered the amount of ammo received from ammo bags.
D34-D:

  • Increased the proximity damage to self.
  • Reduced the blast damage.
  • Reduced the blast radius.
  • Reduced the explosion VFX.
  • Increased the reload time.
  • Fixed an issue where the grenade trails would sometimes not appear.
Knife:

  • Made improvements to the attacking and sprinting animations with the knife.
Gear
Field Syrette:
  • Reduced the rate of healing (overall heal amount unchanged)



Predator


  • Target Isolation no longer starts at 100% at the start of the match.
  • Pounce slam damage raised.
  • Self Destruct sequence now takes less time to arm.
  • While eating a dead boar, the Predator now has the option to toggle cloak/vision modes or cancel the eating process.
  • Can no longer accidentally cancel Target Isolation by double tapping the button.
  • Added polish to the animation and movement for the Predator while traversing trees.
  • The Predator is now able to switch weapons while transitioning in Predkour.
  • Fixed a bug where blood would not apply to the mask when damaged.
  • Fixed a bug where Second Wind or Self Destruct would not function as intended if activated while controlling the Smart Disc.
  • Fixed a bug where the weapon wheel would continue to stay on the screen if active when the Predator enters Second Wind
  • Updated Predator walking/running footstep sound attenuation to make the Predator stealthier.
  • Voice Mic Mute is no longer enabled by default.
  • Automatic gun sounds are now more consistent.
  • Improved music playback inconsistency.
  • Fixed a bug where the sound of the Predator leaping nearby was not playing.
Weapons:
Combistick:
  • Reduced the damage to the first and third strike combo.
Smart Disc:

  • Smart disc controls are no longer inverted by default.
  • General flight of the smart disc feels better.
  • Fixed a bug where the Smart Disc would sometimes not fly properly when aiming straight down.
  • Fixed a bug where the Smart Disc would sometimes cause the player to be unable to switch their weapon.
  • Fixed a bug that caused the Predator to be completely invisible after throwing the Smart Disc while stealthed.
Gear:
Bear Trap:
  • Made adjustments to the interaction button on the Bear Trap to prevent Fireteam members from being unable to interact with activated Bear Traps.



Matchmaking

  • Crossplay is now enabled by default.
  • Optimized matchmaking queue times, we will continue to monitor.
  • Added Matchmaking average time estimates displayed next to each queue.
  • Matchmaking status is now visible when navigating different menus.
  • Fixed bug with the waiting for player screen not showing connecting players for Fireteam.
  • Fixed a rare initial connection timeout bug when experiencing packet loss.
 
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