PS4 Sleeping Dogs: Definitive Edition

  • Autore discussione Autore discussione Hell
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
Pubblicità
Ma mi spiegate per quale cavolo di motivo, sparando ai pneumatici delle macchine, queste debbano necessariamente ribaltars o saltare in ariai? Ad Honk Kong devono avere la pressione alta nei pneumatici //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif sono un pò ignorante in fisica lo ammetto, ma questo effetto mi sembra abbastanza inflazionato //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Ultima modifica da un moderatore:
Ma mi spiegate per quale cavolo di motivo, sparando ai pneumatici delle macchine, queste debbano necessariamente ribaltars o saltare in ariai? Ad Honk Kong devono avere la pressione alta nei pneumatici //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif sono un pò ignorante in fisica lo ammetto, ma questo effetto mi sembra abbastanza inflazionato //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
vero è saltato all'occhio anche a me. che dire, dopo aver giocato just cause 2...in questo SD c'è molto da modificare nella fisica dei mezzi:sisi:

 
Ultima modifica:
mi ispira parecchio...al ritorno dalle vacanze si gioca il mio acquisto con Darksiders II...vedremo le rece...

 
a me piace sempre di piu,spero non abbia grandi difetti ma a guardarlo non sembra //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif lo prendo sicuramente,trovo anch'io che le auto saltino ogni volta che vengono colpite ma non è cmq un gran difetto alla fine il gioco si concentra molto sulla spettacolarità da action movie

 
Nuove immagini :leon:

8734sde3screencopjpg640.jpg


8736sde3screenfistbumpj.jpg


8737sde3screenmrschujpg.jpg


8741sde3screenspotlight.jpg


8742sde3screenstormjpg6.jpg


8743sde3screenstreetrac.jpg


8744sde3screenswagjpg64.jpg
 
Secondo me sarà un gioco da 7.5 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Poco importa da che voto sarà , da quel che ho visto e mi sono visto tutti i video oramai ha quell'elemento storia che attira come pochi e sopratutto sono convinto che diverta come pochi .

Speriamo solo aggiustino il frame rate e i problemi di fisica con i veicoli .. hanno un altro po di tempo , anche se non fosse saàr per me un acquisto sicuro //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Ultima modifica da un moderatore:
E' stata rivelata la mappa della città?

Nuove immagini :leon:

8734sde3screencopjpg640.jpg


8736sde3screenfistbumpj.jpg


8737sde3screenmrschujpg.jpg


8741sde3screenspotlight.jpg


8742sde3screenstormjpg6.jpg


8743sde3screenstreetrac.jpg


8744sde3screenswagjpg64.jpg
La terzultima è da orgasmo per me //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
certo che in questo gioco confidavo molto ma se poi devo vedere che per ottenere un alto tasso di spettacolarita devono inventarsi le auto a molla.... mi sembra una forzatura :bah!:

a volte anke certi dettagli rivestono la loro importanza, è pur vero che stiamo parlando di un gioco action arcade ma un minimo di pudore !!! //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
io lo prenotai su amazon in versione limited a € 47unpò di tempo fa ma ora il prezzo è risalito.

Non sarà una K.A. ma il suo lavoro credo la farà, soprattutto in un periodo che non ci sono grandissime uscite, potrebbe vendere bene.

 
United Front tapped into various pedigrees when developing Sleeping Dogs

Speaking with the Ps blog, Van der Mescht also said combat in the game was created by experts fro Bully and Radical, so gamers will have the best of both worlds. “The core of the studio was set up by [former Black Box developers], and there’s obviously a strong driving pedigree running through the game,” he said. “We’ve taken a lot of time to optimize our vision of Hong Kong for driving around at stupid speeds. We have these high speed road networks that fit into the city very organically.

“We also pulled in a lot of people from Rockstar who’d been working on PlayStation 2 game Bully as well as guys from Radical, so there’s a whole bunch of expertise there. Open world games are hard to develop and from the very start we wanted all of our bases covered with the talent we have.”

Van der Mescht said the team’s development strategy was simple: create a game where it felt like the core mechanics could stand on their own.

“If you try the combat system, it’s quite deep for an open world game,” he explained. “The ability to seamlessly move from that into gunplay and crazy fast driving maintains that sense of big screen action. You can jump off the back of a car or a bike, so you can see we’ve tried to maintain that cinematic action movie feel.”


Sleeping Dogs releases in August on PC, PS3 and Xbox 360.


VG247

 
Ultima modifica:
D1 per me, è troppo tamarro per non prenderlo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif poi mi sembra fatto benissimo, a parte qualche legnosità nelle animazioni a sono difetti veramente trascurabili. Prenotata da tempo la limited su Amazon.

 
Se curano bene tutti gli aspetti ne può uscire un gran gioco ; al contrario il rischio che non brilli in nessun reparto è alto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Anteprima Spaziogames

Commento Finale


Sleeping Dogs, anche in questa prova in quel dell' E3 di Los Angeles, ci ha lasciato con sensazioni contrastanti. Se da un lato infatti non possiamo che essere attratti e incuriositi dalla produzione United Front per via di un setting particolarmente ben riuscito e di un azione senza freni inibitori, dall'altra non possiamo non evidenziare le carenze tecniche di un engine per nulla al passo coi tempi, che rischia seriamente di pregiudicare la qualità finale del titolo. L'impressione è quella che ci si trovi davanti ad un titolo da affrontare con un approccio olistico, nel quale cioè la somma dei diversi elementi è superiore al valore degli elementi presi singolarmente. Se infatti dovessimo valutare ogni singolo aspetto per quello che è rischieremmo di perdere di vista il fatto che nel suo insieme il titolo sembra comunque poter dire la sua, e divertire non poco il giocatore che vorrà dargli una possibilità.


 
Sleepings Dogs To Feature Two Hours Of Cut-Scenes:

Square Enix’s open-world action title Sleeping Dogs will feature up to two hours worth of cut-scenes according to information from the game’s report from the British Board of Film Classification (BBFC).

The ratings board confirmed that the game’s overall cut-scenes totalled the two-hour mark while confirming that no cuts had been made to the game.

In development with United Front Games, Sleeping Dogs was formerly known as True Crime: Hong Kong before Aectivision chose to shut down development. Square Enix swiftly stepped in to purchase publishing rights to the game hence the new name.

The game will see players going undercover in the gritty parts of the Hong Kong criminal underworld while offering the freedom of the city’s varied open-world setting.

Sleeping Dogs is due to launch on Xbox 360, PlayStation 3, and PC on August 17th.

Fonte: gamerzines

 
[VIDEOSG]11403[/VIDEOSG]

 
Sleeping Dogs’ open-world to have “gameplay density,” instead of size:

Speaking with OPM, design director Mike Scupa said the team focused instead on “gameplay density,” and an “environment that really catered to the strength of our gameplay”.

“A large portion of our game takes place on foot and our driving is very action based,” he said. “We really wanted to focus on a very streamlined and gameplay centric world layout.

“We really tried to pack the island with many different kinds of stuff as possible. I think our size is fairly competitive with other open world titles.”

“Your character is very powerful, an action hero where you can do all these things [so] we didn’t want you to have to go too far to be able to do those things,” added senior producer Jeff O’Connell.

In other words, it may not be as large as, ohm say San Andreas as an example, but there will still be plenty to do and see.

http://www.vg247.com/2012/06/29/sleeping-dogs-open-world-to-have-%E2%80%9Cgameplay-density-instead-of-size/

 
United Front Snapped Over 35,000 Photos Of Hong Kong For Sleeping Dogs:

Speaking with the PlayStation Blog for Asia, Sleeping Dogs executive producer, Stephen van der Mescht, discusses how United Front went about gathering reference material for re-creating Hong Kong in their game

“We took 35,000 to 40,000 reference photos and hour upon hour of video footage, but it’s not a street for street depiction,” van der Mescht says. “It was important for us to capture the essence of city. Lots of the landmarks are there, many of the names are similar yet, first and foremost, we wanted to make that space fun to navigate around.”

In an interview with Siliconera earlier this year, the game’s senior producer, Jeff O’Connell, told us that United Front also spoke with members of the Hong Kong police force, as well as Triad members, who were a valuable source of information for the game’s story and setting. “There is a lot of stuff we learned from talking to those guys that made its way into the game in some interesting ways,”O’Connell shared.

He elaborated: “It was not like we showed up to Hong Kong and said, is there Triad here? Is there anyone we can talk to? And a bunch of guys raised their hands. It was a long process to talk to a couple of these guys and they would only speak directly with our writer. That was all done through a contact we had in the entertainment industry there who had friends who were in the Triad or had previously been in the Triad. It took many weeks and months for them just to meet our writer.”

http://www.siliconera.com/2012/07/01/united-front-snapped-over-35000-photos-of-hong-kong-for-sleeping-dogs/

 
Pubblicità
Pubblicità
Indietro
Top