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Direi che è quasi sputato //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifa me il cs sembra più ispirato a tw3 :morristend: ma ci sarà tipo anche una parte stealth?
Si volevo dirlo pure io.. abbastanza tattico e con pochi nemici alla voltaDirei che è quasi sputato //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Vampyr, the new action RPG from acclaimed game-development studio Dontnod, explores combat on the flu-ridden streets of 1918’s London. All manner of dangers prowl London during a bout of the lethal Spanish Flu. From Vampire hunters to mutated abominations, Jonathan Reid will face foes as well as friends on his mission to discover the truth behind his new affliction.
Armed with an array of conventional melee and ranged weaponry, attack and dodge foes to fill up Jonathan’s Blood Gauge, required to unleash powerful vampire attacks. From impaling enemies on a spike, to draining them of blood at a distance, as Jonathan’s Blood Gauge fills during a combat situation, his Vampire affliction will start to overtake his more human side, unleashing destructive spells and abilities against those who try to stop him.
A non-linear skill tree will unlock through experience gained new, more powerful attacks and abilities. Jonathan is able to equip these abilities in any order, effectively allowing players to create their own archetypes to match their play-styles. Play aggressively and deal greater damage, or more securely, focusing on crowd-control and keeping enemies at bay. Skills can be evolved two different ways, for example, Spring, a skill that allows you to rush instantly to a distant enemy, can be developed to either deal area-of-effect damage or grant temporary invincibility. The choice is yours.
Combat difficulty can be affected by player actions out of combat. Feeding on civilians provides a huge XP boost, which will make combat situations easier – but that comes with caveats; an increased danger on the streets, and narrative consequences for the world’s citizens, to name a few. Full brawls are not the only options open to Doctor Reid, he can also stalk his prey, or even utilize his vampire speed and agility to avoid combat entirely.
Players will have to investigate who to feed from, and who to spare, conscious of their need to increase their strength. Jonathan’s Vampire impulses will always be working against his human side.
Il non avere il CS di un souls dovrebbe essere un punti negativo? Da quando?sicuramente fra i titoli di prossima uscita questo Vampyr è quello che mi incuriosisce di più...e non sono uno che ama particolarmente i vampiriAmbientazione ed atmosfere son riuscitissime da quel che si vede dai gameplay(e pure le musiche non scherzano) e anche se non avrà il CS di un souls poco importa se storia,personaggi e infine meccaniche di gioco saranno interessanti
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siccome tanti lo usano come metro di paragone ho fatto questo esempio...a me importa poco e aggiungo che,nonostante abbia consumato il primo DS,non ho mai trovato completamente soddisfacente il CS dei primi due Dark Souls(il secondo è stata una mezza delusione,il terzo non l'ho manco guardato anche se tutti ne parlano benissimo).Ovviamente in un impianto di gioco improntato sugli scontri il CS deve essere realizzato a dovere(o almeno dovrebbe)ma questo Vampyr vuole andare a parare anche altrove quindi non mi disturberà più di tanto un CS meno "profondo".Ambientazione,personaggi e caratterizzazione,quest e storia,...questo è quello in cui dovrà eccellere sto titolo IMHOIl non avere il CS di un souls dovrebbe essere un punti negativo? Da quando?
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