The_Train
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http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-battlefield-hardline-console-performance-analysis
Confermati 900p/720p.
Il frame rate è un'altalena su entrambe le versioni. Nelle nuove modalità regge decentemente, in Conquest 64 è un pò più tragica la situazione con cali sino a 32FPS, durante la tempesta di sabbia. Su One performance leggermente peggiori a quanto pare.
Confermati 900p/720p.
Il frame rate è un'altalena su entrambe le versioni. Nelle nuove modalità regge decentemente, in Conquest 64 è un pò più tragica la situazione con cali sino a 32FPS, durante la tempesta di sabbia. Su One performance leggermente peggiori a quanto pare.
Well, the 720p/900p rendering set-ups for Xbox One and PS4 respectively are a genuine disappointment, but the good news is that performance has increased significantly since last year's E3 beta, which often dipped below 40fps in taxing scenes. The big revelation on playing this new code is that overall frame-rates are significantly improved: the urban map from last year's sampler returns, delivering much better performance with minimal dips in frame-rate even during the massive environmental destruction episodes. The new modes all seem to operate very smoothly, maintaining a stable 60fps throughout most of the match.
It's only when returning to Battlefield's classic 64-player Conquest Large mode that familiar problems begin to crop up. Jumping into a full scale battle across the game's new Dust Bowl map - closest in scale to Battlefield 4's larger stages - demonstrates plenty of performance hitches and dips on both consoles, more noticeable on Xbox One but still an issue on PlayStation 4.
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