One/Series The Witcher III: Wild Hunt | SG: 8.5 |

  • Autore discussione Autore discussione Noir
  • Data d'inizio Data d'inizio
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A breve conto di riprenderci a giocare...Mi ricordo che stavo ancora cercando

Ciri
e che ero al livello 22 circa ed mi sembra che non mi manchi granché alla fine però avrei una domanda da farvi

so che ci dovrebbero essere più finali, come faccio ad ottenerli ? Lo chiedo perché non vorrei incappare in quello più brutto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif .
Dipende dalle decisioni che prendi nei dialoghi.

Alla fine è facile capire... Se fai l'idiota ci sarà finale cattivo se fai il bravo ragazzo ci sarà finale buono. Per quello di mezzo devi compiere una scelta ad una domanda in particolare.
 
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Dipende dalle decisioni che prendi nei dialoghi.

Alla fine è facile capire... Se fai l'idiota ci sarà finale cattivo se fai il bravo ragazzo ci sarà finale buono. Per quello di mezzo devi compiere una scelta ad una domanda in particolare.
Okay avevo letto qualcosa del genere ma non mi ricordavo grazie //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif .

 
Grande Adri... I tuoi screen mi mettono voglia di ricominciarlo! Ma adesso mi sono buttato sul 2.
Ahahah sì, mi sono lanciato nel Velen dopo secoli appena ho comprato l'espansione.

Comunque se vuoi fare un gruppo di gioco io ci sono. Basta che mi spieghi cosa intendi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Scusate ma avete presente la musica che suona ad oxenfurt? Ho ascoltato sul tubo una versione con una parte cantata ma nel gioco non l'ho mai beccata, dove si ascolta?

 
Scusate ma avete presente la musica che suona ad oxenfurt? Ho ascoltato sul tubo una versione con una parte cantata ma nel gioco non l'ho mai beccata, dove si ascolta?
Me lo sono chiesto anch'io: nel CD dell'OST che c'era nella versione fisica c'è solo il tema cantato, mentre in game ho sempre sentito solo la variante strumentale!

 
Che peccato, potevano gestire le ost in modo migliore durante il gioco. Come scritto sopra, sono riuscito a sentire una variante cantata dalla solita cantilena del Velen e mi chiedo perchè non ho potuto apprezzarla già da prima!

 
Maledetti quelli che mi hanno convinto a prendere overwatch.

Io devo giocà The Witcher :cry:

Il trailer è ***... E quanto è gnocca la tizia la.

 
Ultima modifica da un moderatore:
fino a lunedì sera. poi cambiano le offerte il martedì. Costa 25 la versione liscia, 49 con il season pass.dai mi sono convinto a prenderlo. ora sono nel dubbio, con o senza season pass
Io l'ho preso senza season pass. Non so nemmeno se riuscirò a finire(? inziare) la main. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Io l'ho preso senza season pass. Non so nemmeno se riuscirò a finire(? inziare) la main. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Anch'io alla fine l'ho preso senza season per lo stesso ragionamento. Ci sto giocando ora e sto andando avanti molto piano

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Ahahah sì, mi sono lanciato nel Velen dopo secoli appena ho comprato l'espansione.
Comunque se vuoi fare un gruppo di gioco io ci sono. Basta che mi spieghi cosa intendi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Una cosa simil gruppo di visione per i film.

 
cavolo io devo ancora finirlo sto gioco :( sono da galera lo so! lo iniziai e poi come sempre a causa del mio backlog infinito mi fermai :morristend:

 
cavolo io devo ancora finirlo sto gioco :( sono da galera lo so! lo iniziai e poi come sempre a causa del mio backlog infinito mi fermai :morristend:
Infatti è meglio che non le scrivi ste cose :l4gann:

Dai che manca poco, poi piglio il season pass e ricomincio tutto da capo :ivan:

 
Changelog della patch 1.20

Vitality/Essence of foes is then fully restored).Adds option in Options/Gameplay to disable automatic drawing and sheathing of sword.

Increases incidence of, and thus chances of finding, several monster-based ingredients required for crafting high level alchemy formulae.

Improves Player Statistics panel, adding maneuverable Geralt model. Improves visuals in panel for better readability.

Adds new functionality to books and scrolls. When first collected, they can be read immediately using single button without need of navigating to Inventory panel. All found but not yet read books and scrolls are stored in Quest Items and Other categories. Once read, books and scrolls can be sold as their content is saved in Books section of Glossary.

Improves overall visuals in Character Development panel.

Improves Inventory whereby items are divided into additional subcategories within their grids: weapons and armor; oils, potions and bombs; quest items and others; food and equestrian gear; crafting and alchemy. Additionally, introduces redesign of tooltips enabling their resizing with single button. Also, item comparison is easier than ever given addition of summary of changes in stats.

Improves Inventory navigation when using gamepad. Slots are divided into sections and right stick can be used to jump between them.

Improves Crafting panel in merchant shops. Adds option to purchase missing diagram components directly from Crafting panel when talking to merchant, as well as clearer descriptions and option to resize item descriptions.

Introduces redesign of Repair panel in merchant shops. Adds single button enabling players to repair all equipped items.

Improves Remove Upgrade panel in merchant shops.

Improves Quick Access Menu whereby it can be accessed in one of two modes, with action either paused or slowed depending on button used.

Adds functionality whereby crossbow bolts can be switched via Quick Access Menu rather than being equipped from Inventory.

Adds counter for bombs and crossbow bolts to Quick Access Menu.

Improves region maps by adding pin filtering, more intuitive quest tracking, and a region overview for faster navigation.

Adds three new custom pins allowing players to mark areas for future reference.

Improves Adrenaline Bar which better displays number of stored Adrenaline Points and their status.

Improves display and behavior of Buffs, displayed in more intuitive manner showing time left, strength percentage, stacks, charges, or permanence where applicable. Buff icons now blink for approx. 10 seconds before expiration. For improved visibility, names and exact expiration times for all effects are only visible when Quick Access menu is active.

Changes icons for decoctions, rendering them recognizable at first glance.

Changes icons for oils, rendering them recognizable at first glance.

Changes gwent card icons in shops, rendering factions recognizable at first glance.

Changes icons for mutagens.

Adds feature whereby equipment exceeding player character level can be previewed on character.

Improves sorting in Journal whereby active quest tab is always open and tracked quest is at top of quest list.

Improves quest item visuals so that Hearts of Stone and Blood and Wine quest items are now tagged with blue and red exclamation points, respectively.

-Gwent-

Quest titled Collect 'Em All is now marked as failed if player does not succeed in collecting Milva, Vampire Bruxa and Dandelion gwent cards during gwent tournament in quest titled A Matter of Life and Death.

-Visual-

Fixes PC-specific issue whereby there was no change in appearance between Nvidia Hairworks 3-day beard (stage 2) and full beard (stage 4).

Fixes issue whereby Geralt's clothing was not properly restored after sex scenes.

Fixes visual issue whereby guards holding torches would have inverse kinematics when animated.

Fixes PS4-specific visual issue whereby texture of water puddles would not fade properly.

-Gameplay-

Updates description of Superior Blizzard potion. Potion now slows time for a short period whenever an enemy is slain. Additionally, during this period actions do not deplete Stamina if 3 Adrenaline Points are available.

Fixes issue whereby indicator for Oil charges would appear incorrectly in New Game Plus mode.

Fixes issue whereby Flood of Anger skill could endlessly increase Sign intensity.

Fixes issue whereby Ciri could be missing her scabbard in certain situations.

Fixes issues whereby damage from Northern Wind bombs could be calculated incorrectly.

Fixes issue whereby pool of experience points would invert to negative value when player reached level 70 cap or used Potion of Clearance.

Fixes PC platform-specific issue whereby only the 'E' key would open Stash chest despite user manually changing relevant key binding
 
The Witcher 3: disponibile la patch 1.2, ecco le novità

 


CD Projekt RED ha annunciato la disponibilità della patch 1.2 di The Witcher 3: Wild Hunt. L'update in questione, che prepara il titolo all'arrivo della nuova espansione, Blood and Wine, attesa per la giornata di domani, aggiunge nuove funzionalità e migliora alcuni bug e problemi presenti nel gioco.


 


Fonte:
Spaziogames

 


The Witcher 3: Blood and Wine già disponibile su Xbox One

 


Come vi abbiamo riferito qualche ora fa, Blood and Wine, l'ultima espansione di The Witcher 3: Wild Hunt, debutterà all'1 di domani su PC, PS4 e Xbox One. Tuttavia, come notato dagli utenti di NeoGAF, il DLC è stato reso disponibile in anticipo su Xbox One: se, infatti, sulle altre piattaforme ci si ferma al pre-download che rimane bloccato fino all'ora prefissata, sulla console di casa Microsoft potete raggiungere I miei giochi > The Witcher 3 e, nella schermata "Pronto all'installazione", vedrete anche il DLC. Terminata la procedura, potrete lanciare il gioco e godervi anche l'espansione appena acquistata.


 


Fonte:
Spaziogames

 
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